Gå til innhold

Dekk skal i helga da?

♥En prins og ei prinsesse♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig helg, deilig det:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slappe av er planen hehe. Jeg og mannen skal på middag i morgen hos noen venner. Utenom det så skal vi se film og bare kose oss,har hatt en tøff uke med masse krangel,så nå skal vi pleie kjærligheten så godt vi kan :)

Skrevet

I kveld er jeg (som alltid på fredager) alene hjemme med frøkna, så så fort hun er i seng er det rødvin, sjokkis, symaskin og gullrekka på menyen :o) Deilig!!

Lørdager har iv faste rutiner for, frøkna, mamma, tanten min og jeg drar på stamcafeen vår og drikke affe og spiser sjokoladecroissant etterfulgt av en liten shoppingrunde (mormoren er meeget spandabel på shoppingtur med lille barnebarn).

Så er det kosekveld med film og god mat med kjæresten :o)

Søndag drar hele gjengen i svømmehallen før middag hos svigers!

DEILIG!!

Hva skal du i helgen da ♥En prins og ei prinsesse♥?

Skrevet

Jeg skal tapetsere! Og rydde og vaske i det nye huset mitt =)

Gleder meg til å flytte inn!

Ønsker alle en super helg!

Skrevet

I dag skal vi kose oss alle 4 (jeg, samboeren min og de 2guttene mine)! Pizza til middag/kvelds og sikkert noe mere også!

I morgen skal vi sikkert noe på dagtid, og på kvelden skal jeg og samboeren min på Åge & Sambandet konsert sammen med noen venner og guttene skal overnatte hos pappan sin ei natt.

Søndagen skal vi slappe av å ikke gjøre så mye. Sambo og eldstegutten min skal sikkert se fotballkamp på kvelden da.

Skrevet

i dag er det fest! besteforeldre skal passe på pod'n, og imorgen kommer kjærst'n og bf etter to uker på nordsjøen- da skal vi kose oss!!

Skrevet

Her blir det bursdagshelg for alle pengene. Eldste fyller 11 år i dag:-)

Skrevet

Som den ivrige brukern av finn.no skal jeg i ettermiddag hente nytt, steingammelt kjøkkenbord og stoler mens ei venninne passer ungene. Etterpå blir det middagskos med dem, og gullrekkekveld (hvis ikke jeg bare blir sittende å nyte kjøkkenbordet mitt, haha). Kommer ei for å hente noe jeg selv selger på finn etterpå.

I morra skulle det vært babysvømming men siden de fant ut i dag at det er ferie i morra, blir nok storesøster med bestemor på kino mens jeg og lillebror.... vet ikke. På kvelden skal i alle fall mamma holde meg med selskap og da blir det nok ost og vin og masse skravling (mannen er bortreist på guttetur hele denne uka).

Søndag skal mamma, ungene og jeg på familiearrangement på kinokino - spent!

Skrevet

Jeg skal jobbe både i kveld og morgen kveld + søndag på dagen, så ikke mye helgefølelse her. Ellers blir vi vel å skifte dekk på bilene, sage opp noe ved, + prøve å komme oss på butikkene for å finne vinterjakke til storesnupp, hvilket sikkert blir en prøvelse. Hun er så kresen!! ;o)

Skrevet

Jeg skal ha "mamma og store barn helg". Svigerfar og min mann skal passe tvillingene, mens jeg skal tilbringe lørdagen sammen med 5-åringen og søndagen med 7-åringen. Kvalitetstid som sikkert innebærer snop, kino og bytur:)

Skrevet

Her blir det en rolig helg, deilig det:-) Spise god mat, male en sjenk, kose oss med barna og masse godteri Yammi!!!!!!!!!!!

Skrevet

Skal på hytta sammen med samboeren, mens lillegull skal være til mormor og morfar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...