Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Vi satt på gulvet å lekte med mini, og plutselig så hører jeg en fis. Jeg reknet med at det var minien min, og sa: "oi, var det *****"? Og reknet ikke med annet! Men der fikk jeg til svar: "Nei, det var bestemor. Hun er ikke noe særlig bedre enn ****"! Vi var alene, samboeren min var ute og fikset noe med svigerfar. Visste ikke helt hva jeg skulle svare, ble bare heeeelt satt ut. Føler liksom ikke at vi har det forholdet at vi kan fise foran hverandre. Så nå har jeg et heeeelt annet syn på svigermor Hehe... Off...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Haha, har opplevd det samme..har en svigermor som har litt problemer med å holde seg, hun reagerer endel på ulike matvarer. Rett så det er så kommer det en brak (ikke ofte da).. var litt rart i begynnelsen, men bare ler av det nå
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Hahaha :-) Svigermor fiser foran meg også fra tid til annen! Jeg bare ler jeg! Ikke noe å ta på vei for det! Litt morsomt for min svigermor ser ut som a million bucks, men fise det må hun allikevel!!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Herlighet, ble du satt ut av en fis? Det er hakket verre enn venninna mi som ble uvel da jeg brukte ordet forhud... noen mennesker skjønner jeg meg rett og slett ikke på..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Du HI er noe en av disse tertefine frøknene. Vet du ikke at det er helt vanlig å fise. Hvorfor syns du det er greit at ungene gjør det men ikke voksne? Voksne har mer luft i maven enn unger. Trøø du ikke fise foran mannen din heller?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Er det så vanskelig å skjønne seg på det da? Er tydeligvis ikke som oss andre du da. For fising og sånt er jo faktisk et veldig tabu tema. Og svigermor er jo ikke en venninne, hun er nettopp, SVIGERMOR! Så ikke ta det som en selvfølge... Jeg skjønner meg ikke på sånne som deg som MÅ komme med sånne kommentarer som du gjør... Herlighet. Ikke ta meningen med "satt ut" så bokstavelig! Det var morsomt ment, de andre ovenfor deg har tydeligvis skjønt det! Le og ha det gøy... If you know what t means...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Hva vet du om det? Vil ikke svare deg en gang. Idiot kjerring, det var da bare et morsomt innlegg, svigermor er da akkurat som oss andre! Ta deg ei skive!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 ha ha ha...for et lattelig innlegg... en fis...oi oi oi...jeg må le, og hygger meg over at jeg har et avslappet forhold til kroppens naturlige funksjoner. Det vil ikke si at jeg fiser uhemmet foran folk eller synes det er kos at folk fiser foran meg. Men at jeg skulle bli "helt satt ut"..., det er vel en overdrivelse Først så synes jeg innlegget var litt morsomt, fordi HI virker litt humoristisk. Men så skrev hun noen fryktelig "sinte" svar i ettertid og nå høres hun bare kjedelig og sur ut.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Herregud, det er så mange hurpete idioter inne på denne siden! Er det mulig å vri sånn på et innlegg?? Eller skjønner dere virkelig ikke hva HI mente?? Dere som da ikke er så "tertefine" som HI.. Fiser dere foran kolleger på jobben?? Eller i selskap sammen med gode venner? Ja, det er vanlig å fise, men man har da et filter for når man gjør det eller ei... Poenget var vel at hun ikke hadde det forholdet til svigermor at det ville være naturlig, og når hun blir satt ut av det så mener hun vel at hun ikke helt vet hva hun skal si i situasjonen.. Om man skal le, eller late som man ikke hørte det.. Jeg vet ikke med deg, men jeg har ikke for vane å fise når jeg er på besøk hos svigers, og regner med de hadde blitt satt ut også hvis jeg hadde sluppet en skikkelig braker! Poenget er vel at man ikke forventet det da det ikke har skjedd før!! Jeg lurer virkelig på hvordan noen av damene her inne er i virkeligheten. Dere kan umulig være lette å ha med å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, jeg lurer også på om disse damene er sånn i virkeligheten også. Jammen glad jeg ikke har dem som kolleger i alle fall! Sitter der på sin høye hest og hakker på alle som har en annen mening, mens de fiser i vilden sky, for "det er jo så naturlig"....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #12 Skrevet 2. oktober 2009 Enn det.... Viser seg at svigermor har luft i magen, hvem hadde trodd det :-P
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #13 Skrevet 2. oktober 2009 Du får si det til alle du kjenner. Sett opp lapp på butikken, og la alle vite hvilken svigermor du har. Sånt må komme ut. Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå