Januar Baby <3<3 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 og småen er så aktiv hun aldri har vært før, og eg skal begynne på kurs på mandag, magen vokser, eg er ikke dårlig , men bekkeløsning, men skal da ikke klage Mangen som har det værre ..... Får baby pengene neste uke ,så då er det baby shopping ... ALT går seg til , og eg som var SÅ bekymret ..... Livet er FLOTT ..... Samboeren gleder seg masse til å bli pappa .... Selvom han ikke sier det så ofte:P Men han går rundt å gliser hver gang han ser magen .... Sinnsykt kos :D Har en bra stor leil med baby rom, har en ufattelig hærlig samboer som elsker meg og eg elsker ! En liten jente baby i magen som er sinnsykt aktiv , og ALT faller på plass Håper det er fler som har det som meg :)
Lbaby Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Å vær gravid er kjempekos! ;D Selv med plager som kan forekomme, er det en herlig tid! Å se magen vokse, og kjenne de første bevegelsene.. og når de blir sterkere og strekere og mer og mer! Heldig du som snart skal få ei lita jente!! <3 Den beste følelsen som finnes, er å ha den lille babyen tett inntil deg etter den er født<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå