Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 min gutt ble født med blå øyne, han er nå 4 mnd å det ser ut som om de begynner å bli brune..
It's all about me Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 De ble tidlig med brunskjær. Helt brune ble de når hun var noen mnd gammel, men husker ikke nøyaktig.
Hyacinth Bucket Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Førstemann blr født med brune øyne, andremann hadde litt grumsete farge den første tiden, men ble brune rundt 3 mnd. alder.
LinnisR83 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Adrian ble født med blå men etter 6. mnd ble de brune og fine
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Husker ikke nøyaktig men de var mørkeblå ved fødselen og så ble de gradvis mer og mer brune inntil rundt 6 mnd, da var de helt brune og har forblitt brune.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Hmmm, Alex har ingen bestemt farge ennå han. Har har en blanding av mange farger Litt blå, en del grønt, litt brunt pg skjær av gull... Meget pent, men jeg lurer på om en av fargene vil dominere etterhvert som han blir eldre. Han er 15 mndr nå, når er fargen fastsatt?
svima hege Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 yngste min var født med blå øyne , men når han var ca 1,5 skiftet de til brune
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 De ble født med brune øyne, med liiiitt blått i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå