Gå til innhold

Sterkere kynnere nå som det nærmer seg?


Mummimamma 09+12

Anbefalte innlegg

Kynnerne mine har blitt så mye hardere for tida. Kanskje det er fordi det er mindre plass og det strammer seg rundt babyen, men lurer på om dere andre kjenner det og? er 35 uker i morgen. Og så varer de en stund, må vente for at kynnern gir seg før jeg kommer meg opp av senga for å gå på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Er oså i uke 35.

En nat våknet jeg av masse kynnere, holdt på i 2-3 timer i strekk. Ble litt engstelig og snakket med jordmor v kontroll. Hun sa det kunne skje, men jeg fikk uansett en sjekk av livmorhalsen. Den var så lang som den skulle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg fortsatt litt usikker på dette rundt kynnerer jeg.. kan kjenne det strammer seg litt innimellom, men føler liksom at det også kan være baby'n som sparker/strekker seg ut, slik at det kjennes flere steder.. for noen uker siden kunne jeg kjenne litt press nedover når jeg la meg for kvelden, men dette har også blitt bedre.. Vil jo gjerne at livmoren skal trene seg.. så jeg håper den gjør det til tross for at jeg ikke kjenner så mye..? Også blir jeg litt engstelig for at jeg ikke skal kjenne riene så godt heller.. men da ler de "erfarne" å sier.. jo, det kjenner du!

noen spennende uker i møte.. Uke 35 nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangsfødende, og kan ikke akkurat si at jeg merker noe til kynnere. Vet jo heller ikke hva som er hva. Innbiller meg at det er ungen jeg kjenner hele tiden, for det er ingen ting som har vært vondt. Men jordmor sier at man har kynnere uten å kjenne de, særlig de som er førstegangsfødende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også masse kynnere, særlig etter at jeg har anstrengt meg litt ekstra. Har blitt litt vondere den senere tiden, men absolutt til å leve med. Er 33 uker nå, så er vel bare å belage seg på noen uker til med "magetrim"... :-) Håper på en sterk livmor når den store dagen kommer, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...