jakm80 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 E så usikker på om eg trenge noge særligt av str 56.. Har en fin bomullsdress og nogen bodier ol. I tillegg jakke + bukse i str 60. Har kjøpt ett sett til med jakke og bukse, men usikker på om jeg skal bytte det i 62. Heller bruke litt for stort i begynnelsen, vokser så sinnsykt fort! Jenta mi var 56, 5 cm etter 1 mnd. Men kjekt ting passer o da..
Snuttemor Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes det er koselig å ha plagg i str 56 slik at ikke babyen ser ut som en "boms" den første tiden med oppbretter på alle plagg både bukser og bodyer. Ja, og de passer kanskje ikke mer enn 1 mnd tid, men du trenger jo ikke ha så mange plaggene. Jeg satser heller på å vaske ofte, men liker å ha noe som passer.
jakm80 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Ja, det er sant. Det nye settet i str 56 havna også i vaskemaskinen sammen med det andre! : ) Og det er ikke så mye jeg har, men litt typisk meg å kjøpe 62 og 68, det er jo ofte det en få o! Så går en og venter på å få bruke alt det fine som er aaaaltfor stort!! Nå har han i allefall et par skjønne plagg som er akkuratt passe!
Gjest Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde ikke så mye i str 56 da babyen kom sist. Det var vinterstorm og jeg var syk etter fødselen. Jeg kom meg ikke ut for å handle. Heldigvis ordnet sviger mor opp. Hun dro på Sparkjøp og Nøstebarn og kjøpte små ull bodyer og sparkebukser i str 50 og 56. Alle sa at jeg måtte kjøpe store str. men jenten min var jo 49 cm og 3500 gr. Str 62 var altfor stort og hun gulpet hele tiden. Det ble mange skift i løpet av dagen. Nå har jeg en del pent brukte nyfødt klær til gutten min kommer i desember.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå