Gå til innhold

Ferie.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja så er vi såvidt fedig med sommerferien før det er på tidet å bestille en ny tur til sommeren som kommer:)

Men nå er spørsmålet hvor skal vi dra?

Vi har vært de siste 3 årene på sunwing resort Fanabe, men nå har vi bestemt oss for å reise et annet sted.

Så håper jeg å få litt tips til sted, hotell osv:)

Vi kommer ikke til å resie til Thailand el, da dette skal bli ferien vår i 2011, yeeeeee, hehe.

Vi har vært veldig fornøyd med sunwing resort, men er selvfølgelig åpen for alt mulig annet også:)

Det som er litt av kriteriene våre er:

* Ikke så lang busstur fra flyplassen til hotellet

* Ikke lant fra stranden

* Helst miniklubb for barna

Vi resier da med to barn som vil være nesten 3 år og en på 5 år.

Håper å få litt nye ideer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp.

Håper på at noen kan svare meg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøver igjen i dag også jeg

Skrevet

Vi har også vært veldig fornøyde med Sunwing Resort, men var faktisk minst fornøyd med Fanabe. Synes det ble litt vel trangt og innestengt der.

Kan anbefale tilsvarende anlegg på Kypros, men blir veldig varmt der midt på sommeren da.

Anlegget på Kreta er faktisk enda bedre, men en lang busstur da:-(

Vi skal til sommeren prøve Startour sitt forholdsvis nye anlegg på Rhodos, Kolymbia med All Inlusive. Synes det er veldig praktisk med buffet måltider når man har små barn. Her er det også barneklubb og et utrolig kult badebasseng med et sjørøverskip med sklie. Ser hvertfall topp ut på bildene.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok supert, tusen takk.

Ja Kreta sitt utgår helt pga av den lange bussturen, og enig at det er veldig innesteng på fanabe. Men vi er ikke så mye på hotell området, da vi elsker å være på stranden. Men syns det er viktig at det er bra, for litt blir vi jo der:)

Har faktisk vært å sjekket litt på startour sitt anlegg på Rhodos, og syns det virket veldig bra.

All inlusive trenger vi ikke for vi spiser aldri på hotellet:)

Så sånn det ser litt ut som nå står det mellom

Blue Village Atlantica Aegean Park SSSS+ eller Sunwing Resort & Spa Sandy Bay, Ayia Napa

Så ser ut som vi er ganske eninge:)

Takk for tipsene, rop ut hvis noen har flere:)

Skrevet

Nei skrev helt feil jeg.

Er disse vi har sett på Sunwing Resort Kallithea, Rhodos´ Østkyst og Blue Village Callisto på Kypros

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...