Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg skal på hyttetur, og hytten er uten innlagt vann :-( Det er jo egentlig litt krise :-( Pleier å dusje hver dag !! Noen som har tips til hvordan "holde ut" ???? Tips mottas med stor takknemlighet
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 ha med deg våtservietter. Regner med dere kan hente vann? koke og få vasket hår og kropp.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Seriøst? Herregud, hvor lenge skal du være på hyttetur da, tre måneder?? Kan du ikke gå en dag eller to uten å dusje? En kattevask må da holde. Jeg dusjer normalt hver dag og føler meg ganske avhengig av det, men hyttetur er hyttetur! Jeeeeeeeez!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 HI her Takk for svar. Jeg HÅPER inderlig at det er mulig å hente vann, jeg vet ikke så mye enda.. Er bare med.... Men tentke å kjøpe tørrshampo!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Hi her... Jeg er overvektig, og føler meg uvell hvis jeg ikke dusjer hver dag :-( Har 40-50 kg for mye !! Så er ganske avhengig av vann.. Men håper det er mulig å ta kattevask...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Har ingenting med overvekt å gjøre, spør du meg. Kun vane. Er forsåvidt enig med deg, dagen min blir nesten ødelagt hvis jeg ikke får dusje om morgenen, men står fortsatt på mitt: hyttetur er hyttetur! Det går så fiiiiiint, atte! Og gled deg til å komme hjem og dusje etter noen dager uten dusj; det er himmelsk:)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 hehe Ja, det skal jeg se frem til!! Største grunnen til at jeg kvir meg er for at vi er 40 single på hyttetur! Har jo lyst å ta meg best ut :P Mange jeg ikke har møtt før !! HI
Himmel og hav Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Etasjevask med klut: Kok opp litt vann ( det er helt sikkert mulig å hente vann et sted) og bland et vaskevannsfat med mildt såpevann. Vask først ansikt, hals og armer, så mage og rygg, armhuler, skritt og føtter. Går helt fint. Til hårvask trenger du en mugge og en balje. Kanskje du til og med oppdager at det ikke er nødvendig å dusje hver dag, for for huden din er det en påkjenning, ikke en hjelp.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Himmel og hav.. I know... Best for huden å ikke dusje hver dag.... HI
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #10 Skrevet 2. oktober 2009 Kom på en annen ting du kanskje ikke har bekymret deg for (ennå) : Hvor skal du bæsje?? Tenk om det er utedo der, eller sånn ekkel snurredass, lol! Det er verre enn dusjsituasjonen, syns nå jeg. Haaater doer man ikke kan spyle ned i, men igjen - kun en vane. Haha, håper jeg ikke setter deg helt ut nå, fikk bare lyst til å erte litt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #11 Skrevet 2. oktober 2009 Jo, det har jeg bekymret meg for kan du tro!! Jeg skulle visst dette før jeg sa ja til å bli med !! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå