prins 07, prins 10 Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 finner ikke frem i bokhandeljungelen
TogT Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Bøker til deg eller prinsen din? Eller om den nye? Fagbøker eller romaner? Hva har du lest før?
prins 07, prins 10 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Romaner, underholdning til meg:) Eller spennende biografier osv. Har lest en hel masse, sist var tusen strålende soler, som forøvrig var veldig bra.
Puppen og lillemor Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Gert Nygårdshaug: - Mengele Zoo - Himmelblomsttreet - Afrodites Basseng
TogT Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Mannen som elsket Yngve og Charlotte Isabell Hansen av Tore Renberg Fredagsstrikkeklubben av Kate Jacobs Lesesirkelen av Elisabeth Noble Alle shopoholiker-bøkene til Sophia Kinsella Saman er ein mindre aleine og Eg elska ho av Anna Gavalda Gutten i den stripete pysjamasen av John Boyne (MÅ LESES!!!) Øya av Victoria Hislop Den trettende fortellingen av Diane Setterfield Sammen og Sammen igjen av Josie Lloyd Det tause huset av Orhan Pamuk Gulldronning Perledronning av Margaret Skjelbred Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna Emma av Jane Austen En blanding av nytt og gammelt. Hvis noe av dette faller i smak så bare si fra. Jeg har flere forslag knyttet til de ulike bøkene
prins 07, prins 10 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. oktober 2009 Takk:) Da blir det gulldronning perledronning. Øya er forresten en fantastisk bok til dere andre der ute;)
....().... Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Skulle også foreslå Gulldronning Perledronning. Du har sikkert lest Drageløperen siden du leste Tusen strålende soler. Ellers favoritter som "Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede" av Jan Wiese, "Prost Gotvins geometri" av G. Nygårdshaug, "Klokken i Makedonia" av Knud H. Thomsen. Den siste er veldig underholdende, de andre tankevekkende.
Lilleleen Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 har akkurat lest ferdig den brennende sengen. En sann historie om kone mishandling. Jeg syntes den var ganske sterk, men veldig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå