Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg bruker høsten til å lage syltetøy. Jeg baker boller og er med barna på fotballtrening. Jeg liker lukten av grønnsåpe i huset og ha det rent når det er helg, og da lager jeg god middag og vi koser oss med et glass vin og nrk1. Jeg gjør alt av husarbeid og matlaging, og har 100 % stilling i et stort norsk oljeselskap. Jeg er blitt stereotypen jeg lovet meg selv å ikke bli når jeg var 20. Boring and loving it :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Hehe, er av akkurat samme typen her;) og jeg elsker det! Jobber forresten også i et norsk stort oljeselskap:) Stå på!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Kjerring ville jeg vel først ha sagt dersom du sa du i tillegg var 100% hjemmeværende med barna og ikke jobbet full stilling i et stort norsk oljeselskap.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 alt bortsett fra å se på NRK1 er vel ok
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg elsker det på de dagene jeg føler at jeg får ting til, mens jeg hater det de dagene alt er tull og tøys. Håper noen skjønner hva jeg mener...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå