Gå til innhold

Trenger litt hjelp:) ang.sovevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er snart 9mnd. Hun trenger en vogn å sove i på dagtid.

Har bugaboo vogn, men bag-delen er for liten, og hun sover/ligger dårlig i sportsdelen:(

Noen som har ei vogn å anbefale til soving da? Må ha stor bag, seler og være lun og god:)

Vil helst kjøpe ei brukt.

Tips mottas med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,

Jeg har en stor Emmaljunga Classic, dansk versjon som er 96cm lang tror jeg det er. Den er som ny og farge sort. Selger den for kr. 3500.

Skrevet

Ville kjøpt en Simo vogn brukt jeg. Både kombi og duo vogna er lune og gode selv i sportsdelen. Kalesjen er vind og vanntett og den sitter helt tett rundt hele hodedelen av vogna. Jenta mi har fått posen sin i Simovogna nå og sover som en stein :)

Skrevet

Takk for svar:) Simo høres lurt ut:) Men lurer på om de kan ligge helt flatt i sportsdelen?

I den vognen hun har nå sover hun dårlig i sportsdelen. Går ikke an å ligge helt flatt med ryggen, og føttene ligger oppover.. Ser jo ubehagelig ut også:(

Skrevet

hehe,merkelig hvordan barn er forskjellige.

Jeg har også bugaboo, bruker sportsdelen. Lillegutt sover som en stein i den. Har i det siste forsøkt å få han til å sove i en joggevogn vi har kjøpt fordi han skal gå deltid i barnehage og må ha sovevogn. Tar jo evigheter å få han til å sovne, han sparker med beina og virker litt utilpass. Men tipper det er fordi han er vandt med bugabooen. I den sover han som en konge.

Skrevet

Hehe, ja barn er virkelig forskjellige:)

Lillemor elsket bagen i bugaboo`n, og liker å sitte i sportsdelen, men vil ikke sove i den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...