Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 Hadde egentlig bestemt meg for å reise en tur til København med samboeren og babyen vår og med min søster og hennes mann... Nå vet jeg ikke om jeg har lyst allikevel, blir sikkert mye styr pga babyen og det koster ca. 6000 for en helg, vet ikke om det er verdt det.... Så hva synes dere, skal jeg reise eller ikke reise...??
Underveis --> Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Kjør på! Ikke noe slitsomt å dra på ferie med baby :-)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg hadde droppet det. Til syden for en 10-14 dagers tur med baby er bare gull, men å pakke og stresse rundt med en baby på storbyferie er bare slitsomt. Jeg har prøvd begge deler. Jeg hadde spart pengene, kost meg hjemme og reist om ett års tid. Da kan noen passe babyen og du har spart 6000 kr du kan shoppe for neste gang =)
Mille** Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Var i København forrige helg, og jeg hadde det helt fantastisk supert! Men jeg hadde ikke orket å reise dit med baby, hadde følt det var bortkastede penger. Byferie med baby er liksom ikke noe vits i, syns jeg da. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå