Gå til innhold

Hvor kjøper dere termometer til å ha i badevannet til baby ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen steder. Får være måte på unødvendige ting!

*Oppgitt*

Skrevet

syns ikke det er av de mest unødvendige tingene.. en liten baby tåler ikke for varmt eller kaldt vann, og selv om du er "ekspert" på å kjenne tempen, så syns jeg det er bedre å være helt sikker på at vannet ikke er for kaldt eller for varmt..

Blir litt irritert over folk her inne som mååå rakke ned på de som ønsker å handle inn forskjellige hjelpemidler.. la nå folk få bestemme selv hva de vil ha, og så erfarer de selv hva de har bruk for og ikke!

Termometer kan du kjøpe på barneutstyrsbutikker eller på apoteket! :)

Skrevet

Ja, la nå folk bestemme selv om de ønsker å bidra til et enormt forbruk og ødelegge miljøet!

Vi som får unger burde være de første til å bry oss om miljøet, og jeg blir oppgitt over hvilket utstyrhysteri som mange blir rammet av.

DET er altså årsaken til at jeg blir oppgitt, og dette er en måte for meg å si ifra på.

Men jeg skal ikke kuppe denne tråden. Hvis noen mener at de MÅ ha et slikt termometer (kan jo være noen som ikke eier følelse i huden og ikke er i stand til å vurdere temperatur selv), så skal ikke jeg lage mer bråk.

Skrevet

Folk får bestemme selv om det er nødvendig eller ikke....

Alexi.no har masse kjekke småting (både nyttige og ikke nyttige) til baby så sjekk der. Ellers har nok de fleste babyutstyrsbutikker det.

Skrevet

hihi, vittig hvordan ethvert spørsmål på bim/dib må bli til en diskusjon;)

uansett, jeg anbefaler å bruke albuen, den er helt helt gratis;P

Hmm, men hadde det gått å bruke vanlig termometer? de er jo vanntette og vår som er kjøpt på meny får svaret på sekunder. kanskje jeg skulle forsøkt det en gang?

Skrevet

Knask.. ikke ALLE er miljøsvin selv om de liker å ha litt sikkerhet rundt babyen sin...

Det fins en mellomting mellom cordfløyel og dreads, og et evig kjøpehysteri... dessuten går det an å bruke finn.no!

Skrevet

Har sett sånne termometer på elkjøp.

Skrevet

Jeg har ikke brukt betegnelsen "miljøsvin" om noen her.

Men når det er sagt, så er jeg imot alt som ikke er nødvendig, og anser badetermomenter som noe totalt unødvendig. Det birdrar ikke til bedre sikkerthet rundt babyen, heller tvert imot. Jeg anser det som mer sannsynlig at en duppedings skal vise feil temperatur, enn at jeg selv skal vurdere temperaturen feil. Jeg skjønner ikke hvordan folk som ikke er i stand til å vurdere vanntemperatur kan være i stand til å ta vare på en baby!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...