Bassen&Spira <3 Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2009 Regner ikke med det er den store utgiften, så nå i begynnelsen syntes jeg denne badingen er litt skummel.. så får jeg heller legge den bort når jeg blir mer sikker
mamman til to gutter Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Vi fikk et gratis på foreldre&barn messa, men det er veldig lett å kjenne med feks albuen også. Når det verken kjennes varmt eller kaldt ut er det passe. Tror nok de har så du kan kjøpe i alle babybutikkene.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 jeg kjøpte min på cubus til 20-30 kr eller noe.... men brukte den bare 2-3 ganger.. bruker bare albuen, merker fort om det er for varmt da!
Malin G. Spann Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Termometer er ikke noe du trenger. Jeg har det kun fordi jeg fikk det gratis på apoteket. Det ser ut som en sel, så småen elsker å leke med det når han bader. Tror jeg har brukt det til å måle tempraturen med 2 ganger. Du kjenner jo på vannet om det er for varmt eller for kaldt. )
mer enn bare mor Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 jeg kjøpte på barnas hus.. i utgangspunktet trenger man ikke temperaturmåler, men siden det jeg kjenner med min albue er for varmt mens mannen mener det er altfor kaldt, ja, så valgte vi å kjøpe inn pluss at mini har fått det for seg at å bade IKKE er kjekt.. så da vil vi være sikre på at temperaturen er helt ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå