Gå til innhold

Hvor kjøper dere termometer til å ha i badevannet til baby ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner ikke med det er den store utgiften, så nå i begynnelsen syntes jeg denne badingen er litt skummel.. så får jeg heller legge den bort når jeg blir mer sikker ;)

Skrevet

Vi fikk et gratis på foreldre&barn messa, men det er veldig lett å kjenne med feks albuen også. Når det verken kjennes varmt eller kaldt ut er det passe. Tror nok de har så du kan kjøpe i alle babybutikkene.

Skrevet

jeg kjøpte min på cubus til 20-30 kr eller noe.... men brukte den bare 2-3 ganger.. bruker bare albuen, merker fort om det er for varmt da!

Skrevet

Termometer er ikke noe du trenger. Jeg har det kun fordi jeg fikk det gratis på apoteket. Det ser ut som en sel, så småen elsker å leke med det når han bader. Tror jeg har brukt det til å måle tempraturen med 2 ganger. Du kjenner jo på vannet om det er for varmt eller for kaldt. :o)

Skrevet

jeg kjøpte på barnas hus.. i utgangspunktet trenger man ikke temperaturmåler, men siden det jeg kjenner med min albue er for varmt mens mannen mener det er altfor kaldt, ja, så valgte vi å kjøpe inn :)

pluss at mini har fått det for seg at å bade IKKE er kjekt.. så da vil vi være sikre på at temperaturen er helt ok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...