misscelia Skrevet 2. oktober 2009 #1 Skrevet 2. oktober 2009 ble strippet på onsdag, proppen gikk torsdag morran og nu er det stilt... Jeg som vanligvis har 100 kynnere om dagen,,, nå er det ingen ting, kun lille bøllefrø som snor seg rundt der inne Hvorfor det??? Hvorfor er det full stopp? ikke en liten kynner en gang?
emilpågang? Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Ikke en dritt heller, nå begynner jeg å bli motløs igjen....
nummer fire er født Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Stille før stormen... ? Hold ut )
mor te tre Skrevet 2. oktober 2009 #4 Skrevet 2. oktober 2009 Skjer ikke en dritt her heller!!! Føler meg som en elefant, de går jo 22 mnd.............
Magisk babygull født 051009 <3 Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Dette lurer jeg på også!! Har det sånn selv...
Emma27 Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg vil også føde nå!! Er jo bare to dager over termin, men det er frustrerende å vente alikevel!!!
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 2. oktober 2009 #7 Skrevet 2. oktober 2009 I går hadde jeg 10 min mellom hver kynner, hele kvelden. Var sikker på at nå var jeg endelig i gang! La meg med et smil om munnen og ventet å bli vekket i løpet av natten med kraftigere kynnere/rier. Men våknet uforskammet fri for rier i dag tidlig:-((((((((( Noe så kjiiiiipt. Noe så utrolig kjipt:-( Lurekroppen. Begynner å tro som noen andre her jeg nå at jeg har myyyye gass i magen og innbildt svangerskap.....
Snuttemor Skrevet 2. oktober 2009 #8 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg er nok like utålmodig som resten her inne. Det er 7 dager igjen til termin, men mine 2 foregående svangerskap endte i fødsel 6 dager før termin, så jeg går nå rundt her og venter. Prøver det jeg kan av både kanel og andre fødselsfremkallende triks, men intet skjer. Har noen kynnere på kveldstid etter at jeg har lagt meg og ligger bare å venter på at vannet skal gå, men niks og nada skjer. Vi må nok bare holde ut.....prøver i alle fall jeg å gjøre mens jeg momser godteri så det holder!!!
emilpågang? Skrevet 2. oktober 2009 #9 Skrevet 2. oktober 2009 Skulle så inderlig ønske at noen hadde et gullkort på innerlommen som bare kunne sagt. Ok, gjør.... så føder du i natt, det kan jeg love deg!! Jeg også er like dum som sist, spist kanelen og den sterke maten og hele greia. Fatter ikke hvorfor ikke noe virker. Jormor\ akupunktør sier at jeg er klar. Har sterk modningspuls, og økt blodtrykk, så jeg er der liksom. Men, hva skjer med jenten i magen, hun bare gidder ikke liksom??? Jeg og legger meg flere kvelder meg et smil om munnen, tenker at YES nu skjer det. men, våkner opp like skuffet og med forbasket lite action. Hver kveld er jeg liksom glad for at dagen er over, og hver morgen er jeg skuffet for at natten ikke bare frukter. Jeg innser at jeg er midletidig sinnsyk, men klarer ikke le av det før det er over tror jeg. Er så lykkelig for at dette er mitt siste svangerskap!!!!!!!!!! Lykke til til dere andre likesinnede, godt vi har hverandre å "chatte" med hverfall. Er ikke lett for utenforstående å forstå hvordan vi har det i denne hormon tåka!!!!
misscelia Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2009 Det er godt vi ikke er alene om frustrasjonen. eneste smerter som er her, er hu tøysa inni der som sparker opp i ribbena mine med hue fast i skrustikka, og makan til smerter har jeg ikke kjent... tar heller 15 strake fødsler enn mer av det, igår var jeg i sofaen og ender opp med å ligge å kaste meg bakover med jungel brøl, det stikker helt ned i knærna, og var så intense smerter at jeg ønsket helt ungen en liten trip to hell, i 4 timer holdt hu på, så snørr og tårer randt, og kan si med sikkerhet at jeg er ikke spesielt barnevennlig idag,, helt utkjørt og kynna brydd meg filla om hu gidder komme ut eller ikke, HUN HAR HUSARREST!!!
misscelia Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. oktober 2009 tbh. det er faktisk det eneste jeg har på lager... =) morsom kommentar he he
minimy m Emma & Emil! Skrevet 3. oktober 2009 #12 Skrevet 3. oktober 2009 Ikk bare deg det ikk skjer en dritt for!! HAdde termin i går, å ingenting er på gang!! Hatt kynnere gjennom hele svangerskapet men tom de forsvant for ca en mnd siden!! Legger meg hver kveld å håper at jeg våkner å kjenner no.. Men neida, like skuffa hver morgen! I dag skal jeg ut å kjøpe kanelstenger, å lage kanelte!! Masse lykke til Klemmer fra
misscelia Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 5. oktober 2009 du kan få mine kanel stenger,, har drukket så mye i det siste at jeg antagelig ikke orker mer kanel i livet mitt, tror ikke ungen kommer til å like det noe særlig heller, ikke hjalp det heller, men i morgen er dagen min,, da blir jeg satt i gang==)=)=)=)=)=) HURRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå