Gå til innhold

Hva mener dere, andre mødre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønn på 14 mnd er i bhg tirsdags kvelder 16 - 22.30 og torsdager 17.30 - 21.15. (Da jeg er på skole). Det er ingen andre barn der, så han får liksom ingen andre "kompiser" å leke sammen med.

 

Spm er om jeg skal søke han inn i bhg på dagtid også. Ikke hver dag nei, men kansje en dag i uken? På dagtid.

 

Så får mini bli kjent med andre gjevnaldrede barn, og jeg får tid til husarbeid og lekser. Er alenemor, så tiden blir veldig kort.

 

Hva mener dere?

 

Han har ingen andre barn å leke sammen med, og det er ingen andre enn meg han er vant med som er der i livet hannes fast. Så han er veldig "skeptisk" til fremmede, og han hater når jeg drar fra bhg.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er det som må til for å få deg en utdannelse så hvorfor ikke? Hvis du ikke har andre som kan passe han så er det jo en fin mulighet.

Skrevet

Jeg tror at alle barn har godt av å se andre barn og voksne, og du som mor har godt av å kunne puste ut og slappe av en gang i blandt, så jeg ville definitivt søkt om en dag i bhg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...