Frk&vesla Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg og datra mi har netopp flytta til en ny plass, så jeg kjenner ikke så særlig mange her enda, men jeg skulle ha funnet noen som kunne ha passet vesla en eller to kvelder i måneden, så jeg kunne ha kommet meg ut litt. Men det jeg lurer på, er hvor mye dere bruker å gi til barnevakta for en kveld ? Og hvilken løsning har dere på det? Har nesten bare vært besteforeldre som har passet hu tidligere, så er derfor jeg lurer
Aini Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Jeg har pleide og sitte en del barnevakt før jeg fikk ei lita selv. er 19 år da, men satt barnevakt fram til jeg var 6 mnd på vei,men en plass satt jeg fram til jeg var enn 8 mnd på vei.(der var det litt eldre unger som klarte seg selv) Jeg fikk 200-250 satt da fra rundt 6 tiden til 12-1 tiden. ble det lenger enn det pleie jeg få 300-350 kr. hviss jeg overnattet og tok ungene/ungen dagen etter og hadde ungen til ut på dage fikk jeg 500. Men varierer også veldig fra hvor god råd folk har. Noen jeg satt bv for hadde veldig mye penger, vi var to stk som satt barnevakt for 3 unger da fikk vi 300 kr hver om vi satt på kvelden noen ganger overnattet vi og hadde dem dagen etter da fikk vi 500 kr hver... synes 200 holder egentligt dersom det ikke er legging med, at dem kun skal være der. vi fikk alltid pizza snop og brus og satt hele kveldene og så på tv og/eller satt på pc eller bare bablet om man var 2. vet ikke hvordan du er som person men ikke nekt barnevakt og ha med fks 1 veninne. ene plassen jeg satt fikk jeg ikke ha med ei veninne, satt der noen ganger men måtte alltid sitte alene så der sluttet jeg fort. hun hadde verken pc eller tv,(eller hadde tv men kunne kun se film)
Nagilimia Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 På hs her lå det en brosjyre ang barnevakt. Det stod noe der om at de som var med i tjenesten var over 16 og hadde fått et lite kurs i bla førstehjelp, leggerutiner, hvoran trøste osv. Virket kjempe bra! Dra på hs og se der etter oppslag
Nagilimia Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Hannestad helsestasjon, men de tok oppdrag i både fredrikstad og sarpsborg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå