Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 ...tulla måtta bare ha en fengende overskrift:) Er usikker på hva jeg skal sende med av sko i bhg for tiden, det varierer fra 2-3grader til 8-10grader når de er ute! Hva gjør dere, joggesko, fora cherrox eller vintersko? Evnt andre typer sko jeg som førstegangsmamma ikke har hørt om:) Takknemlig for svar her og i den andre tråden:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 jeg ville sendt med litt fora sko i tilfelle det var tørt og fint ute, og støvler og gode ullester i tilfelle det er vått eller sølete ute.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Takk må visst google litt nå merker jeg:) HI
Tokatter_USA Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Hva kan være mer fengende enn hva slags sko i barnehagen? De som "vet" hva de snakker om, vil definitivt svare. Overskriften din er intetsigende, og de fleste som ikke er interessert i ditt liv eller det overnaturlige, vil overse den.
The Bad Gal Skrevet 2. oktober 2009 #6 Skrevet 2. oktober 2009 Her sender jeg henne i barnehagen med gore-tex joggesko(superfit), og er det litt ekstra kjølig tar jeg på tynne ullsokker istedet for vanlige i bomull. Syns det er for tidlig med fora vintersko nå, det blir, som du sier opp i 10-12 grader utpå dagen. Stortsett er de jo i bevegelse utendørs, og da skal det godt gjøres å bli kald, forutsatt at de er tørre på beina da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå