Gå til innhold

Faen heller...!!!!:((((((((((((

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herregud.....

skjønner ikke at det går ann en gang jeg......

Skrevet

klarte ikke lese hele en gang...fikk helt vondt inni meg, ble dårlig:( små uskyldige spedbarn! skjønner ikke at det er mulig å være så syk...

Skrevet

Og så er det en blogg som er lagt ut under, med overskriften "Fy skam---hvem skal man stole på?"

Man kan vel igrunnen bare stole på seg selv som mor eller far. Og være hjemme med de små, til de er store nok til å fortelle om evt overgrep på barnehagen.

Jeg er av denne grunnen hjemme med yngstebarnet mitt. Jeg orker ikke tanken på å la han være hos fremmede, og håper jeg kan være hjemme en god stund.

Sånne ting kan selvsagt skje i hjemmet eller hos slektninger også, men så lenge man ikke sender dem til fremmede mennesker, har man iallefall eliminert dem fra lista over eventuelle overgripere.

Håper de får den strengeste straffen som finnes!!!!!!!!!!

Skrevet

Herregud for noen mennesker! Eller, en kan vel egentlig ikke kalle dem for mennesker.. Udyr er det rette ordet! Fatter ikke at det er MULIG å gjøre sånt mot små uskyldige barn.. Uff og uff, jeg bliir rett og slett kvalm... måtte de brenne!

Skrevet

Daglig blir spedbarn (noen bare noen uker gamle) voldtatt i enkelte land i Afrika, av voksne menn som tror det kurerer hiv. Det skjer mye groteskt rundt i verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...