Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 sitter hjemme med en jente på 3mnd. kjenner ingen hjemmeværende og ikke mange i jobb heller. Dagene er så lange og ensomme, begynner å slippe opp for ting å prate med gubben om og, samt mine andre barn. Har lyst til å være gla og nyte permisjonstiden, men det er vanskelig når jeg ikke har noen å prate med. prøvde meg på barselgruppe, men er litt tilbake når det gjelder nye mennesker, så det endte med null kontakt. føler at ingen gidder å prate med meg fordi jeg er så stille og kjedelig. orker ikke gå ut om dagen heller annet en butikktur for mat.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Det er ikke noe morro! Du kan prate med flere på tråden som jeg laget. "Skulle ønske jeg hadde én venninne"
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Vi skulle ordnet "barselgruppe" for oss ensomme.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 ja så sant.. når man er stille og beskjeden har man for vane å bli forbigått i slike sammenhenger..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 HI her. det føles som jeg er alene om det. føler at alle andre har store nettverk rundt seg. Blir alltid stående utenfor når det er selskapeligheter og føler at andre ser på meg som overlegen. for en skaper fort et skall rundt seg for å beskytte seg. At det er flaut hvis andre skal se at en er venneløs.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 føler med deg, du er ikke alene, og det som er litt sprøtt er at mi tulle er også 3 mnd håper du får noen å snakke med snart , har flyttet til ny plass jeg , og jeg har problemer fraførav å komme i kontakt med folk, så føler med deg ja. Klem
linlos31 Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Her også hehe ,pga natt og alle har lagt seg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå