Gå til innhold

Tror dere på de som kan kommunisere med de døde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på Lisa Williams på FEM. Skeptisk, men hun virker jo veldig troverdig uten å vite hvor mye av det som er klippet og satt sammen.

Det hadde i hvert fall betydd mer enn noe å vite om moren min var med oss. Hvordan hun hadde det eller om det i det hele tatt fantes noe etter døden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg gjør egentlig ikke det...

Men jeg er åpen for å prøve det for å se om det funker.

Jeg er av den oppfatningen at jeg tror ikke på noe sånt før jeg har fått sett det med egne øyne...

Jeg skal faktisk i en sitting sirkel på mandag, så vi får se hva som skjer da :)

Skrevet

tror ikke på alle som sier de kan det nei =)

men noen av de tror jeg kan det, f.eks snåsamannen, han har jeg opplevd selv..og maaange jeg kjenner.

tror det er mange lurefanter der ute, men de ødelegger bare for de som virelig kan det.

så noen av de tror jeg på =)

men veldig skeptisk til de programmene, som f.eks lisa williams, for alt vi vet så kan det jo være avtalt på forhånd at de skal reagere sånn "ja! ja! sånn var det!" men det er det jo ingen som vet ;) men tror kansje lisa williams kan sine saker, ettersom hun har blitt så kjent lksom. hvis hun ikke hadde kunnet egentlig pratet med de døde, burde jo noen ha avslørt henne nå liksom ;p =)

Skrevet

liksom, liksom, nå ble det mye liksom her så jeg, sorry ;p har tatt meg en øl til mitt forsvar ;) å da kommer fjortisen i meg fram...heheheh ;p

Skrevet

ja, det tror jeg på..

på de som kan bevise det, sånn som lisa w og colin fry.

snåsamannen for den del.

og jeg er overbevist om at mamman din er med deg på alt du gjør:-)

og jeg tror også at det er noe "der" etter at dette livet er over.

en plass må sjelen vår gjøre av seg.

ser på livet litt som et vindu... du har den ene siden, den andre...og det i mellom. klarsynte klaer å se gjennom det "vinduet"

haha,mange synes sikkert jeg er sprø, men det er min overbevisning, og jeg har for vane å stå for det jeg tror på:)

Skrevet

Nei, og tror ihvertfall ikke på Lisa Williams.

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg er skeptisk. Kanskje jeg bare vil tro litt på det.

Skrevet

Jeg tror at mange av de som tror på slikt, eller VIL tro, har noen de savner veldig som de skulle ønske de hadde kunnet snakke mer med.

Jeg mener at slikt er usannsynlig, fordi jeg mener at når man dør, ja så dør man, man er borte for alltid. At man føler og ønsker at man skulle ha sagt mer eller aldri skulle ha sluttet å snakke, er et normalt behov og ønske man har, men i min verden uoppnåelig.

Skrevet

Å ja, jeg tror på kommunikasjon, liv etter døden, jeg tror på alt som gjør hverdagen bedre for meg og mine.

Skrevet

Ja jeg tror det er mulig, og jeg tror og det er noe vi ikke skal gjøre om ikke det er de døde som tar kontakt med oss...

Skrevet

Jeg har også sett noen programmer med Lisa Williams, og hun virker veldig troverdig. Etter at jeg så henne så begynte jeg faktisk å tro at det er mulig, og har veldig lyst til å prate med henne selv.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...