Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 skal til legen for bekreftelse imorgen så jeg tar ting litt forsiktig enda. ha testa positivt to dager på rad. idag sterkere enn igår, så dette blir spennende er stiv og støl i magen..
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. oktober 2009 Alt var helt iorden hos legen og jeg er 4+2 uker paa vei!
Puppen og lillemor Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 hei.. og gratulerer så masse.. Kan jeg bare spørre deg om noe.. jeg er gravid for første gang så jeg lurer stort sett på alt.. Men du sier du hadde testet positivt to dager på rad, men at du ville til lege før du var helt sikker! Er det vanlig å gå til lege for å få bekreftet testen? Jeg tok en test jeg.. er 9 uker på vei, og har ennå ikke være hos legen..
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Nei jeg tror ikke alle gaar til legen, men jeg har epilepsi saa jeg maa faa igang mølla med tidlig ul osv... lykke til!!
FrkBomst&Frø Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 HopefullySoon, det vanlige er et møte med enten jordmor eller lege, dette er valgfritt, når du er 12 uker på vei. Kan være greit å ringe å bestille time hos enten eller i denne tiden, her i oslo var det litt ventetid på jordmora. Hun har vært helt strålende!! Vi har vært en gang hos legen innimellom, men blir å forholde oss til jordmor hovedsakelig... Er forresten kommet 16+1 uker i dag, så hører egentlig ikke til her (oops!) Lykke til
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 jeg har også epilepsi,men hadde ikke tidlig UL på mine to barn da jeg gikk gravid.det hørte jeg ikke noe om. det er mange år siden,men nå er jeg prøver igjen,og skal høre om det der når jeg blir gravid:-) gratulerer så mye:-)
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 virkelig?? jeg har ul baade ca uke 7, 12, 18 og 23 jeg. pluss noen til av andre grunner. Det burde du kreve, men jeg tror det har med hvilken medisin man tar ogsaa. Jeg tar orifiril long. Vi har ei jente med ganespalte ogsaa, saa jeg vil ihvertfall ha litt bedre sjekk. Ganespalte ser de vel ikke uansett men....
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2009 Lykke til forresten!!!! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå