Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Vi har så langt bare sett bukser og jakker. Men vi vil helst ha en hel dress. Den deler seg ikke når de henger høyt og lavt, i tillegg til at det er lettere å bevege seg. Finnes det?
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Men vil så store barn gå med dress da? Ville vært utenkelig for 9-åringen her? Ingen andre her som gjør det heller, uten at det i seg selv er et argument, kunne tenkt meg en selv jeg;o) Jeg bare tenkte at de fleste i den alderen heller vil ha 2-delt. 9-åringen her har brukt ReimaTec sin 2-delte, og buksen har jo veldig høyt liv med seler, og det har aldri vært noe problem med glipe på ryggen eller at han blir våt eller noe.
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Det er hun som vil ha hel dress selv. Vil ikke bruke annet på uteskole sier hun Jeg har hel dress til meg selv også jeg Men tror kanskje at selv den minste i voksenstr blir for vid i livet for en lang og slank 9åring.....
Mom2Two Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Men de må da ha dresser til en 9-åring et eller annet sted? Når de til og med har til voksne? Aner ikke jeg altså. Hva med Ticket to Heaven? Skal si fra om jeg ser noen i hvert fall.
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Gjør gjerne det ja Butikker med bekkenløsning er ikke drømmen! Jeg kjøpte dressen min i en mer typisk fiskebutikk. Tror den kostet et par tusen kr. Ikke akkurat noe jeg har lyst å betale for en sesong eller to....
Blåmandag¤ Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Nå skal jeg si til datteren min at datteren din vil gå med dress. Min nekter. Hvor høyt opp i str. går Reima da?
Himmel og hav Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Da ungene mine var på den størrelsen så kjøpte jeg "voksendress" til dem. Noe sånt som denne: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_18/PID-44033%28SparBase%29.aspx
Gjest Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Spørs om vi aknskje må bytte taktikk om vi ikke finner en dress trubbel Litt skeptisk til om hun vil gå med en voksendress. De er jo så kjedelig av seg i fargene. Mye som må være riktig rett i den alderen der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå