ifie Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Lillebror surkler og klager og jeg føler meg så rådvill! Vi har hevet sengen og dryppet nesen med morsmelk. Har nå kjøpt saltvannspipetter og drypper før han får pupp, men han fortsetter å surkle og klage. Stakkars lillegullet mitt Regner med jeg bare må ta tiden til hjelp og fortsette med det jeg gjør, men er det likevel noen gode råd og få her ute??
magica og lille tryll ♡ Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 Høres ut som du gjør alt riktig ) Har du prøvd nesesuger etter drypping? Funker for noen... God bedring til lillebror!
3-SmåSøteTroll Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Her hos oss har minste mann vært surklete siden han var 1 uke, er nå 7 uker og det begynner endelig å slippe taket. Var på 6 ukers kontrollen, og fikk beskjed om at morsmelk og saltvann var det riktige og kunne ikke brukes for mye av Det går over, men er helt forferdelig å høre på, God bedring til Lillegutt
ifie Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2009 Takk til dere! Vi har en sånn snørrsuger, men han har ingenting å suge ut - alt ligger bak i bihuler/hals... Får bare pøse på med morsmelk og saltvann, da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå