Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har vært så forelsket i en fantastisk mann.... Og trodde han var forelsket i meg også. Men han var visst ikke det... så nå sitter jeg her, alene igjen... med grusom kjærlighetssorg igjen.... Orker ikke gå gjennom dette igjen merker jeg, men har jo ikke akkurat noe valg da.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vet hvordan det er !!! Det er JÆVLIG !!!!!!!!!!! Ønsker deg alt godt !!!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, det er ille. Er midt oppi det selv, og gravid i tillegg. Men, som du sikkert vet: tid leger alle sår. Det er tungt nå, men vil bli bedre. Og du: Han er ikke verdt det...ikke verdt en tåre eller en tanke- vi fortjener det beste:-)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Takk dere. Ja, det vil jo bli bedre. Men akkurat nå er det bare grusomt, klarer ikke tenke på annet enn ham.... Uff, trist å høre at det er flere som har det sånn også... Og gravid oppå det hele. Lykke til! Det ordner seg nok for oss alle etter hvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå