Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg vil gjerne dra til en manuellterapaut med babyen min. Mistenker at han kan ha vondt i nakken. Men koster det noe å få behandling? Hjelper det? Er det lang ventetid? Takk for svar:)
MJ<3 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Koster ikke noe for barn under tolv år. DET HJELPER!! Vår hadde kolikk, låsning i bekken, rygg og nakke. Behandlingen tok ca ett minutt, og han sov resten av kvelden (lykke) Ikke lang ventetid hos han jeg var hos www.barneklinikken.com i Oslo. Var vel tre dager tror jeg. Værsågod
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har ikke betalt noe hittil hvertfall, men er ikke ferdig med behandlingene. Ikke hadde gutten min kiss heller. Hadde låsninger, men ikke store nok til å være kiss. Nå har han som sagt ikke så store låsninger, så her har vi ikke merket noe forandring hittil, men på sikt hjelper det kanskje. Ventetid kommer vel an på hvilken manuellterapeut du skal til. Jeg prøvde først en som det var vanskelig å komme til hos, så kontaktet jeg en annen, og da fikk jeg time to dager senere. I Bergen dette da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå