kavli Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor finner dere gode vinterklær? Kan gjerne være litt dyrere/bedre kvalitet enn H&M men helst billigere enn Capone Kids f.eks. Pleier ofte å handle på Refleks eller Exit, men har ikke funnet noe der jeg synes passer i år. Er ute etter en litt solid jakke til utelek (ikke goretex, da tar vi på heldress) samt en litt billigere, men myk jakke til å sove i vogn i. Forslag?
kavli Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. oktober 2009 Nå kom jeg på at jeg skulle kjøpe votter også. Det finnes jo rådyre votter - vanntette til 250 - 300 kr paret! Hvor kjøper man de polvottene vi hadde da vi var små?
16.10.07&13.10.09:) Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 skogstadjakke og skogstadfleece? Mormor har handlet skogstadjakke til bursdagen til lillegullet mitt Gode jakker!
kavli Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2009 Ser at Obs! er forhandler. Det skal jeg jammen sjekke ut. Takk for tipset!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 2. oktober 2009 #5 Skrevet 2. oktober 2009 Jenta vår har en Skogstad allværsjakke som har vært helt super altså. Har brukt den i over 1 år nå og den er like fin. Har vasket den mange ganger og den tåler hard lek i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå