Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som satser på at ting skjer da?

Håper virkelig (førstemann kom ved fullmåne). Selv om jeg bare er 37 uker på vei håper jeg det skjer veldig snart. Slitsomt med 3 liter fostevann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...det er lov å krysse fingrene....jeg mener å ha lest at det skjer flere fødsler ved fullmåne. Har 8 dager igjen til termin i dag og begge mine barn ble født en snau uke før tida....så jeg håper jeg har statistikken på min side.

Skrevet

Har lyst å føde i natt jeg!!! hehe! ;) Men om det ikke skjer noe før søndag, så MÅ det skje på søndag vertfall!!

Skrevet

Jeg skal velge å være overtroisk denne mnd og satser på klaff rundt fullmåne;-)

Skrevet

Jeg tror vel egentlig ikke noe særlig på sånt. Er det bevist at det fødes flere barn ved fullmåne eller??

Likevel: jeg kan gjerne tro og håpe nå. På søndag er det bare 6 dager til termin :)

Skrevet

Kanskje jeg skal satse på det, på søndag er jeg 15 dager OVER termin!

Skrevet

Har lett i artikler om emnet, men finner ikke noe eksakt. Mange steder står det at "det er kjent at fullmåne gir flere fødsler", men jeg finner ingen forskning som bekrefter det.

Drammen sykehus har gjort en undersøkelse for en tid tilbake, og de fant at det var flere vannavganger ved fullmåne, men ikke egentlig flere fødsler.

Men fullmåne har jo mange slags historier knyttet til seg, så bare man tror sterkt nok, så.....

Skrevet

spennende.. har menstermin den 5 oktober . Å en dame på jobb er så sikker på at jeg skal føde da. Så kæm vet ! Har ikke NÅ imot om jeg skulle føde da !

Skrevet

har termin mandag, så satser på vannavgang søndag og fødsel mandag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...