Gå til innhold

Dere som har baby som kryper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det med ovner nå i disse kalde tider?

Er så redd at mini skal komme borti ovnen og brenne seg,så jeg har den ikke på før på kvelden når han er i seng.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har ikke hatt behovet for ovn helt enda, men jeg må nok lage blokkeringer med stoler o.l for minsten er veeeldig klåfingret...hehe

Skrevet

Setter den på en temperatur som gjør at den ikke blir så varm. Slik at det går bra om han kommer borti.

Min er 8 1/2 mnd, og vi sier til han hver gang han nærmer seg at det er aua og han må passe seg. Her en dag var den litt varmere enn vanlig, og han kom borti (ikke så varm at det gjorde skade) og tror han kjente det ikke var godt, og siden har han ikke vært borti den. Så om han har forstått at han han ikke skal, eller om den ikke er interessann lenger er ikke godt å si.

Skrevet

Ja det er det min også er he he. Får vel finne på noe lurt :-)

hi

Skrevet

De selger sånne trappegrinder som man kan bygge som stengsel foran ovnen, som en omvendt lekegrind. Du kan også bruke det til juletreet når den tid kommer :D

Stoler kan jeg ikke bruke for det er det mest spennende jenta vet. Hun drar rundt på disse stolene, Hvordan hun klarer det når hun kryper er et mysterium, men hun er sta.

Skrevet

Åja,juletreet,haha,det må jo og beskyttes!! Hvor får man kjøpt disse trappegrindene? Så en på nettet,og den kosta 1500 kr!! Det synes jeg var ganske dyrt

hi

Skrevet

vi har en slik multigrind, og kjøpte den på barnas hus til 999 :)

verdt hver eneste krone!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...