Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Lurer litt på hvordan dagen på sykehuset blir? Legger de inn kateter? Noen som kan svare meg?? Gruer meg så fælt...er ikke noe jeg vil får å s det sånn:(
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor gjør du det da? Om du ikke vil, så blir du jo tvunget. Og det er ikke lov.
Tommage♀♂ Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Om det ikke er noe du vil, så må du ikke. Så sant det ikke er anbefalt av leger da, om du eller barnet ikke vil overleve sv.skapet, alvorlige misdannelser el.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Skjønner ikke hvorfor du gjør det om du ikke vil. Skal du ha med. eller kir. abort?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Fordi jeg ikke er klar for baby igjen alt nå. Har ei nydelig datter 1 år. Hadde et blytungt svangerskap bla. Jeg og sambo er enige om aborten. Jeg vil ikke ta abort....også vil jeg..får liksom ikke bestemt meg. Men det er det beste akkuratt nå... Jeg skal ta kirurgisk abort! Er så ekkelt å tenke på å ligge på sykehuset hele dagen alene.... Men..,legger de inn kateter??
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Tror de bare sender deg på do først og så gir de narkose.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Nei, de legger ikke inn kateter. Hele inngrepet er forholdsvis fort gjort- du får en pille som du sovner av, og når du våkner (en time eller to senere) er det gjort. Lykke til, det går nok bra!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Var engang i samme situasjon som deg, kunne ikke klare å bestemme meg, så jeg endte opp med å la meg overtale, og du kan tro jeg angrer på aborten. Håper du tenker deg godt om, en dag er det for sent.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Da jeg tok kir.abort så fikk jeg smertestillende. Deretter ble jeg lagt i narkose i 30 min, Så var det over. Litt smerter de første timene etter, men hadde smertestillende som hjalp på. Hadde også et barn på 7 mnd, og ville ikke ha en til med en gang. Kom inn kl 10 og kl 13 var jeg ute igjen. La ikke inn kateter. Lykke til med hva du velger:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå