gerd Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Ser på alle at det står at egen fleecejakke kan kneppes på / av inni. Betyr det at jakken i seg selv ikke er foret? Hvordan er de i str? Noen forslag til modell som er bra til vinteren? Er barn på tre og seks år...
Zitro Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Dem er vanlig vinterforet ja, men fleecesettet til Reima passer også inni med knapper hvis man velger å kjøpe det i tillegg. Str messig synes jeg dem er normale.
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg kjøpte reimajakke i fjor,den var som en slags boblejakke.var god og varm,har glemt den igjen i bhg så får ikke sjekket hvilken modell det er. Veldig fornøyd med den,kan snøres inn nederst i livet og har reflekser på
gerd Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2009 Tusen takk for svar. Om du ser på barnas hus - kjenner du igjen modellen der? Kan du si noe om str også?
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Den var ikke helt lik som den jeg har..min kostet 500. Fant den ikke på reimas sider heller,så spørs om den bare var og få kjøpt i fjor. Sønnen min bruker 92 nå,denne er 86 og passer fortsatt:)
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Men jeg syns det ser ut som det er samme type jakke som den rosa galina modellen. Bare at lommene er litt forandret på.
alvamamma Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg synes og de er litt store i str. Min bruker litt 104, men mest 110. Reima jakka fra i fjor vinter i 98 passer likevel fortsatt.. Mulig den ikke holder hele vinteren, men over jul iallefall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå