Gå til innhold

mens etter uttak av hormonspiral

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:-)

har et lite spm ang mens etter uttak av hormonspiral, vet ikke om dette er riktig sted å spørre...men prøver.

Tok ut spiral for 4 uker siden i morgen, blødde så vidt en dag eller to etter uttak. Men burde jeg ikke begynne å få mensen snart nå? det må vel nevnes at jeg og sambo har hatt sex med kondom som har gått i stykker to ganger i løpet av denne perioden.

Når kan jeg forvente å få tilbake mensen igjen? eller kan jeg bare se langt etter den med tanke på "uhellene" vi har hatt? Noen erfaringer?

takk for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan ta litt tid etter hormon spiral,men det kommer an på om du mistet mens når du hadde den? jeg satte inn en etter min første å gikk med blødninger hele tiden i 8 mnd før jeg tok den ut igjen....

får du ikke mensen innen 1-2 uker bør du kansje ta en test for sikkerhets skyld ;)

Skrevet

Okay, da er det bare så smøre seg ed tolmodighet da;-)

Da jeg hadde spiral mistet jeg mensen helt, men jeg kjente på kroppen når jeg egentlig skulle ha hatt den. hadde litt mensmurringer, oppblåsthet osv. dette var regelmessig!

Takk for svar:-)

Skrevet

Hei:)

Jeg hadde spiral i 4.5år å uten å ha mensen.Tok den ut nå 24.juni og fikk mensen igjen den 10.august.Er 8uker på vei nå så d ble full klaff her,men fikk altså mensen igjen først:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...