Gå til innhold

Når dere har kynnere..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar det tak i ryggen også?

Jeg har hatt mye kynnere nå i kveld og hver gang det kommer en så river det skikkelig tak i korsyggen også...Skal det være sånn?

Og hvor lang tid er det mellom deres kynnere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror kanskje dette er rier jeg! uten at jeg er noen ekspert på området.

men jeg har hatt mye kynnere gjennom hele svangerskapet, og kynnere skal ikke være vonde, du kjenner dem ikke i ryggen nei, og de kommer ikke regelmessig!

hvis de kommer regelmessig skal du ringe til føden har jeg fått beskjed om. da kan en jordmor hjelpe deg med svaret! og mest sannsynlig er det rier da!

Skrevet

Takk svar! :)

Blir så usikker når jeg sitter her...selv om jeg har født før!

Skal se det litt an og se om de blir sterkere..Har fått beskjed om å kontakte jorsmor så fort jeg kjenner noe også,pga tverrleie...

Skrevet

Her kjenner jeg det både i korsryggen og i hoftene! har gjort det i en ukes tid nå.. så tror ikke det er så uvanlig nei... noen av kynnerene mine er vonde og..

Skrevet

Regner med at du har ringt jordmor nå.... Jeg kjenner veldig etter hver gang jeg får kynnere. Ønsker å kjenne vondter i korsryggen også - ikke bare fremme, nemlig - for da vet jeg at det er rier... :o)

Det er ikke alltid at rier er uutholdelig vondt. De trenger heller ikke være regelmessige. Sist fødsel kom jeg inn med full åpning - riene hadde ikke vært vonde og regelmessige før i bilen på vei til sykehuset. Da kom de intenst tett med 2 min mellom... Likevel våget jeg bare å håpe på 3 cm åpning..... :o)

Lykke til!

Skrevet

ble lakt inn forje torsdags kveld. Da hadde jeg tak som var regelmessig var vondt bak i ryggen å strammet magen. men de dabbet av. å de mente det var bare kynnere. Nå har jeg nesten det samme. natt til igår hadde jeg det samme. men nå natt hadde jeg så vondt i ryggen, greide ikke å kjenne om det stramma seg forran. Å sitter enda med de smertan i ryggen. E så vondt at jeg griner når det er på sitt verste. men syns ikke de kommer regel messig .. Sikkert enda en falsk alarm ! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...