Gå til innhold

Noen som har erfaring med Netcom Flexitalk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det egentlig? enn velger mnd. pris med telefon 99,149,199.... er dette beløpet enn ringer for i mnd eller kommer bruken i tillegg?

Syns det stod så rotete inne på siden deres.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruken kommer i tillegg..men etter ett år forsvinner månedsprisen og man betaler kun for det man ringer for :)

Skrevet

Aha :) Takk for svar.... Var ikke så dumt det abonnementet der tenkte jeg, men stod så rotete :) Så greit å høre med noen som har det :)

Skrevet

Nei,samboeren min har hatt det over ett år nå-han får veldig lave regninger nå. :)

Anbefaler og ta det med lavest månedssum da,det lønner seg på sikt. Man får billigere mobil hvis man tar høyere månedspris,men sammenlagt blir det billgere og velge lavere pris i måneden og dyrere mobil.

Skrevet

Takker deg så mye for tips, er det gratis ringeminutter på det laveste beløpet egentlig.... ? så noe om 3000 gratis ringeminutter....

Skrevet

Hmm,det har ikke jeg fått med meg..kanskje de har forandret det etter jeg bestilte da? Bestilte det i mai. Nå må jeg inn og sjekke.

Skrevet

Jeg fant ikke noe om gratis ringeminutter jeg..tror det er på det i-talk abonnementene.

Skrevet

Fikk opp at " hos oss får du alltid 3000 ringeminutter inkludert den første mnd :) er vel på flexi også da :)

Skrevet

Aha,ja da er det nok noe nytt:) Høres bra ut da :D

Skrevet

Hehe.... ja, gjør det.... blir varm i øret den neste mnd. nå hvis jeg skal få bruke opp de minuttene :-p hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...