kanutteogkruttet Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Hvordan fungerer det egentlig? enn velger mnd. pris med telefon 99,149,199.... er dette beløpet enn ringer for i mnd eller kommer bruken i tillegg? Syns det stod så rotete inne på siden deres.
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Bruken kommer i tillegg..men etter ett år forsvinner månedsprisen og man betaler kun for det man ringer for
kanutteogkruttet Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Aha Takk for svar.... Var ikke så dumt det abonnementet der tenkte jeg, men stod så rotete Så greit å høre med noen som har det
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Nei,samboeren min har hatt det over ett år nå-han får veldig lave regninger nå. Anbefaler og ta det med lavest månedssum da,det lønner seg på sikt. Man får billigere mobil hvis man tar høyere månedspris,men sammenlagt blir det billgere og velge lavere pris i måneden og dyrere mobil.
kanutteogkruttet Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Takker deg så mye for tips, er det gratis ringeminutter på det laveste beløpet egentlig.... ? så noe om 3000 gratis ringeminutter....
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Hmm,det har ikke jeg fått med meg..kanskje de har forandret det etter jeg bestilte da? Bestilte det i mai. Nå må jeg inn og sjekke.
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg fant ikke noe om gratis ringeminutter jeg..tror det er på det i-talk abonnementene.
kanutteogkruttet Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. oktober 2009 Fikk opp at " hos oss får du alltid 3000 ringeminutter inkludert den første mnd er vel på flexi også da
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Aha,ja da er det nok noe nytt:) Høres bra ut da
kanutteogkruttet Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #10 Skrevet 1. oktober 2009 Hehe.... ja, gjør det.... blir varm i øret den neste mnd. nå hvis jeg skal få bruke opp de minuttene :-p hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå