Gå til innhold

TRENGER tips ang vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff.. jeg har en x-lander som jeg er kanll fornøyd med.. men bagen er så liten og jenta mi er bare 4 måneder og den er bare akuratt nå.. går jo ikke i to måneder til den, ikke når det er kaldt og må ha masse oppi vogna.. X-landern har ikke full liggestilling så jeg kan jo ikke putte henne i den da?

Får ikke no napp på salg av min vogn.

kan jo ikke holde meg inne heller.

Ser det er mange billige vogner ute, men jeg er avhengi av at den ikke er tung da det bare er bakker her og med snø ute blir det for tungt.

Går det på noen annen måte og gjøre noe med sportsdelen på vogna så hun kan bruke den?

har liksom ikke råd til og sitte på den jeg har og så kjøpe ny.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er kjempe fornøyd og ikke får solgt den vognen du har nå, så syns jeg du skal beholde den jeg.

Når eldste her var 4 mnd ville hun ikke ligge lengere i voggnen så vi hadde alltid ryggen litt oppe uansett vi da.

Ellers kan du kanskje "bygge"den rett med en pute eller noe?

Skrevet

Nå vil hun sikkert bruke pose eller liknende fremover, eller hva? Da hadde jeg "bygget" den opp slik at den blir flat, under posen.

Skrevet

tak for svar :) skal prøve på dette. nei hun vil ikke ligge har pute i bagen men syntes den andre var så veldig sitt.. :) da skal jeg prøve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...