Kaffemocca Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 I februar skal jeg og ei venninde ha med oss unga til Bergen. Da vil gutta mine være 3 1/2 og 5. Tror dere da jeg vil ha bruk for en paraplytrille? Vi har ingen vogner nå, men merka egentig under ferien i sommer at det kunne vært kjekt å ha da.. Det blir jo sikkert en del gåing.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Vi var i Dyreparken i fjor med jente på 3 år og 2mnd og vi var veldig glad for vognutleie der nede, for å si det sånn ;o) Se mer, mindre grining. Og hun er vant til å gå mye fra før altså, men bygåing og sånn er litt kjedeligere, så da kan det være greit med avlastning i vogna.
Kaffemocca Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Da burde vi kanskje kjøpe en paraplytrille da. Men det er kasnkje best å kjøpe en i Bergen? Istede for å dra med en som kanskje blir ødelagt på flyturen?
Piipii Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Noen paraplytriller få du ha med deg som håndbagasje. Vi har ihvertfall alltid fått hatt med vår:)
Kaffemocca Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Aha:-) Det gjør jo saken litt enklere, da slipper jeg å fly rundt for å få kjøpt en billig en, eller risikere at den blir ødelagt med bagasjen.
Karoline's*mamma Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Hm, eg ser ingen opplagt grunn til at du skal bruke vogn, men kanskje de har planar om å gå langt? Eg har ei på nett fylt 3 år og ei på snart 5 år. Vi går mykje rundt i Bergen, aldri noko problem. Trur faktisk det hadde vore meir styr med ein i hånda pluss ei trille eller ein i kvar hånd. Men det er jo meg..
Kaffemocca Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor langt og mye vi kommer til å gå avhenger litt av hvor vi ender opp med å sove. Men lurer på om jeg kjøper en sånn billig paraplytrille og tar med forsikkerthetsskylf. Og finner jeg ut at vi ikke trenger den, så kan den bare ligge der vi skal sove:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå