Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Var ute og gikk tur med hunden min i et skogsområde idag. Mot oss kom det en mann og en dame med en valp. Valpen var litt vill og bjeffet en del da den så oss. For hver gang valpen bjeffet sine små babybjeff, slo mannen hunden over snuten skikkelig hardt med leietauet!!!! Jeg aaaner ikke hva som gikk av meg men jeg klikka på han mannen! Tror det er graviditetshormonene som tar overhånd her. Jeg: "Slår du hunden din?? Hvorfor i all verden gjør du det? Faen det er faen meg det verste jeg har sett!! Er du helt dum i huet!?" Han: "Jaa, men altså han vil jo ikke holde kjeft". Jeg: "Herregud! Man slår faen meg ikke dyra sine! Det er det dummeste jeg har sett."... Så gikk jeg... Eeeh.... Er egentlig glad jeg sa fra da.. Så de ser at folk reagerer...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Åååååfyfaaaaaaaen jeg hadde gjort det samme. Hater sånne folk så jæævlig.
bare meg. Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 syns det var bra du saifra! dyra trenger noen som bryr seg :-)
V.A.B Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 det var dyremishandling, så helt supert at du sa fra!
kristanna Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Bra du sa fra! Noen (mange) skulle ikke hatt dyr!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 synes det var det helt rette av deg å si fra. han trengte det !!!! man skal alltid si fra om man ser dy eller mennesker bli utsatt for mishandling. så kjempeflott gjort
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Flott at du sa i fra! Det føles så mye bedre når man tør det! Gjorde det samme en gang, men da var det en mann som slo kjæresten sin i bakken. Det var mørkt ute og det var ingen andre å se. jeg sto klar med bilen for jeg ble jo redd for at han skullekomme etter meg også da. Men jeg ropte så høyt jeg kunne at han kunne bare drite i å slå dama si og at jeg kom til å ringe politiet med en eneste gang. Jeg sa også noe om at han var en jævla idiot. Begge to bare gikk sammen uten å si noe. jeg var bare 18 år, men glad for at jeg var så tøff at jeg torte å si noe!
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Hurra for deg! Sånne folk skulle ikke hatt dyr. Han oppdrar en bitebikkje, dessverre. De blir aggressive og nervøse av sånn behandling.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 Åh, jeg blir så sjokkert over hvordan folk behandler dyr av og til!!! Er så glad for at jeg sa fra. Føltes godt. Håper de følte seg dumme der de gikk. Det må jo ringe en bjelle når folk reagerer på måten de behandler hunden sin på..Håper det spilte noen rolle. Stakkars lille valpen, den var jo så liten, og sikkert bare nyskjerrig på min hund. Fy, jeg blir så eitrane forbanna....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå