Gå til innhold

UL i Oslo/Akershus :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å ta en UL snart. Tenkte å dra på kvinneklinikken på jessheim, siden det er nærmest for oss. Men de skal ha 1300 kr!!

Synes det var veldig dyrt. Noen som vet om et sted som de ikke skal ha fult så mye? :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Bjørn Heggelund på Åråsen. Har hørt at han skal være billig.

Skrevet

Hei!

Jeg har vært på kvinneklinikken på jessheim for to dager siden. (13 uker på vei). Synes selv det var veldig dyrt, men etter ultralyden synes jeg det var verdt pengene sine. Martin som jobber der var kjempedyktig, og han sjekket ut alt det som var mulig. Gjennomlyste blant annet for å se på blodstrømmen gjennom navlestrengen, sjekket neseben, morskaka beliggenhet,nakkefold, hjerte, hjernen, målte m.m. Han fortalte hva han så hele tiden. Han jobber også på A-hus med ultralyd to dager i uken.

Fikk med cd hjem med runt 15 bilder av barnet samt 5 videosnutter. Tittet på de flere ganger om dagen.

At han var utrolig sjekk og at det var duftelys både i entreen og i resepsjonen, gjorde at hele inntrykket fikk prikken over ièn.

Skrevet

Hegglund er veldig dyktig. (har jo holdt på i maaange år) men om man drar for "underholdning" og videosnutter så får du ikke det der. Anbefaler heller å da dra på 3D rundt uke 24-28 isåfall.

Om man ønsker en grundig sjekk vil jeg anbefale Hegglund. Han går nøye gjennom og forklarer. Sjekker det meste som sjekkes kan. Man kan jo og få se blodgjennomstrømning (blir i farger) og høre (og se) hjertelyden.

Jeg har alltid dratt til han rundt uke 12 for å sjekke at alt er bra.

Han tar (såvidt jeg vet) 500,- Dersom du har henvisning tar han 100,- Og har man vært der tidligere betaler man og 100,-

Skal sies at han har laaang kø! så vil du ha ul neste uke tror jeg ikke du får det:) Men man kan jo alltids ringe å høre om det er noen avbestillinger...

Skrevet

Underholdning kan sikkert tolkes feil.... altså du får ikke se 3D eller cd eller noe sånt. Man får med bilder da. Han pleier vel ta ut et par tre stykker, men er jo bare å spørre om fler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...