*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Og hvor tidlig er det tidligste noen har kjent liv??
Januar Baby <3<3 Skrevet 2. oktober 2009 #2 Skrevet 2. oktober 2009 heysann .... tok en test når eg hadde misstanker om dette ... Då var eg 4uker på vei Kjente liv fra lille go jenten når eg var mellom 15 og 16 uker :) Masse lykke til
Bebis i April:) Skrevet 2. oktober 2009 #3 Skrevet 2. oktober 2009 Da jeg gikk gravid med gutten var jeg sikker på at jeg var gravid, men fikk ikke + test før jeg var over 7 uker på vei. Har kjennt liv i uke 12, både sist gang (da var det i uke 11) og denne gangen.
Frk Marge Skrevet 3. oktober 2009 #4 Skrevet 3. oktober 2009 nr 1: nesten 3 mnd på veg før jeg fattet mistanke (planlagt, men trodde ikke det skulle klaffe på første EL lol) kjennte ikke liv før i uke 17 eller noe sånnt nr 2: ca 4-5 uker på veg, når jeg testet, men visste det etter 3 uker. kjennte liv i uke 11 nr 3: samme som nr 2 har vel noe med erfaring å gjøre det med å kjenne liv tror jeg har man først blitt kjennt med hvordan det føles, er det lett å kjenne det igjen neste gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå