Gå til innhold

HÆ? Er atom det samme som efedrin???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen som vet dette her!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke engang hva du kan mene med å spørre om det? Nei, det er ikke det samme.

Skrevet

Nei, kjære deg.. hvem har lurt deg med det da?

Skrevet

efedrin og alt annet i verden er bygget opp av atomer....

Skrevet

Efedrin en kjemisk forbindelse som er bygget opp av atomer på samme måte som vann, fett, plastikk, trær negler er bygget opp av atomer. Atomer består av en positivt ladd kjerne med protoner og nøytroner og en "sky " av negativt ladde elektroner rundt. Hvor mange protoner som finnes i kjernen til atomet avgjør hva slags grunnstoff atomet tilhører. Det finnes over hundre grunnstoffer. Eksempler er oksygen, hydrogen, gull, svovel klor osv. Atomer fra ulike grunnstoffer kan reagere med hverandre og danne molekyler. Efedrin er et molekyl. Disse finnes det uendelig mange ulike av.

Skrevet

Det står 'atom' på ulovlige slankepiller som inneholder efedrin..

 

 

Skrevet

Dette er pensum i grunnskolen.

Skrevet

Nåh! Da mener de sikkert atombombe. Ikke noe å bry seg om. Sikkert ikke farlig.

 

Det er ofte en grunn til at enkelte "legemidler" ikke selges over disk i Norge. Varedeklarasjon er jo påbudt her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...