Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Skjønner ikke engang hva du kan mene med å spørre om det? Nei, det er ikke det samme.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Nei, kjære deg.. hvem har lurt deg med det da?
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 efedrin og alt annet i verden er bygget opp av atomer....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Efedrin en kjemisk forbindelse som er bygget opp av atomer på samme måte som vann, fett, plastikk, trær negler er bygget opp av atomer. Atomer består av en positivt ladd kjerne med protoner og nøytroner og en "sky " av negativt ladde elektroner rundt. Hvor mange protoner som finnes i kjernen til atomet avgjør hva slags grunnstoff atomet tilhører. Det finnes over hundre grunnstoffer. Eksempler er oksygen, hydrogen, gull, svovel klor osv. Atomer fra ulike grunnstoffer kan reagere med hverandre og danne molekyler. Efedrin er et molekyl. Disse finnes det uendelig mange ulike av.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Det står 'atom' på ulovlige slankepiller som inneholder efedrin..
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 Nåh! Da mener de sikkert atombombe. Ikke noe å bry seg om. Sikkert ikke farlig. Det er ofte en grunn til at enkelte "legemidler" ikke selges over disk i Norge. Varedeklarasjon er jo påbudt her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå