Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Altså vi har en gutt som viser null interesse med å slutte med bleie. Vi har prøvd hardt i sommer med klistremerker,lokket med premie osv,men han gidder ikke.Eller er vel mer at han ikke er klar. Bestemte meg for ikke å mase noe om det for så å prøve igjen nå i høst. En venninne av meg bare fjernet bleia utan noe snakk rundt det og vips var han tørr. Jeg prøvde dette i dag...men han ble rasende og da var det bare å sette den på igjen.Lurer litt på å prøve igjen i morgen,men redd for at jeg gjør det "værre" Noen med erfaringer rundt dette å bare ta av bleia?
It's all about me Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Du bør kanskje skrive hvor gammel han er, er stor forskjell på f.eks 2 og 4. Men ellers så har jeg en på 3.5 som fremdeles bruker bleie. Har prøvd flere ganger å gjøre han tør men han har rett og slett ikke vært klar. Den første gangen stresset vi med belønning og satte han ofte på do, dette hadde heller motsatt effekt. De andre gangene har vi bare tatt det rolig med å spørre han om han vilø ha på truse, noe han har villet. Men det har gått like dårlig hver gang. Han gadd ikke gå på do hvis han har det gøy og brydde seg lite om å være våt. Nå derimot ser vi tegn han på at han begynner å bli klar. Han ber selv om å få gå på do innimellom og sier ofte ifra litt brydd hvis han gjør noe i bleia. Så det blir nok på med trusa igjen om få dager. Det er stor forskjell fra barn til barn når de er klare, og presse og stress er det dummeste en kan gjøre.
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 Glemte alder ser jeg! Han ble tre i slutten av april. Er nok egentlig skeptisk til å gjøre det på den måten,men siden det funket på venninnens gutt lurte jeg på om flere har prøvd dette. Får nok ta tiden til hjelp....han slutter en gang vil jeg tro,hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå