Gå til innhold

Julegave til desember baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn i desember og regner med å føde før julaften.

Skal vi da kjøpe julegave til babyen?

Har et barn på snart 3 år også.

Regner nesten med at noen andre i familien kommer til og kjøpe til babyen også hvis det blir fødsel før jul, hvertfall de aller nærmeste siden dem synes det er veldig stas.

Hvordan har dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpt noe større utstyr eller leker som barnet ville ha bruk for senere.

Tulla vår blir 8 mnd til jul, og har en storebror på 3 år da. hun har arvet massevis og leker, og utstyr fra han.

så vi kjøper henne dukkevogn og lekeovn - noe som vi ikke har fra før. tidlig ja, men blir nok flittig brukt senere :)

Skrevet

Hadde hoppet over. Den forstår ingenting uansett. Men 3-åringen kan vel lage eller kjøpe en liten rangle eller noe lignende, og åpne for babyen.

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en god, myk bamse. Da kan du si hvis barnet når det blir eldre spør hva h*n fikk til jul når h*n var baby svare at "den bamsen fikk du til jul når du bare var noen dager"

Skrevet

Jeg fødte på julaften, og vi har opprettet en konto hvor vi satt inn pengegaver for både jul og bursdag. alt utstyr leker og klær er liksom ikke bra nok å få i fødselspresang/julepresang når man er nyfødt! Man har jo kjøpt alt man trenger og vil ha til baby uansett.

Skrevet

Jeg kjøpte en babygym som kunne brukes fra noen mnd til hun var langt over året. Kunne brukes til gå-trening, spille musikk osv=)

Mest for å kjøpe noe da, hadde nok kjøpt den uansett om hun ble født før elelr etetr julaften;)

Skrevet

Vi pakket opp hundrevis av gaver på sykehuset til vår da en dag gamle datter. Jeg var helt fjern på morfinrus eller hva det nå var så jeg aner ikke hva vi fikk.. hehe sjarmerende. Men det var veldig koselig at folk tenkte på oss. Jeg og mannen min kjøpte en kjempebamse som hun fikk i fødselsgave/julegave. Hun har akkurat begynt å sette pris på den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...