Gå til innhold

Trøøøøøtt!


mulder

Anbefalte innlegg

Egentlig bør jeg ikke klage! Jeg er verken kvalm eller har andre vonde symptomer... Men jeg er så ufattelig trøtt! Alt jeg ønsker er å soooove. På jobb går jeg mer eller mindre i min egen verden, og her hjemme klarer jeg akkurat å ta meg av mine to andre småtroll før jeg segner om på sofaen. Lenge leve min kjære samboer som er flink til å ta i et tak når det gjelder husarbeid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den der kjenner jeg til du, det finnes trøtt og det finnes møkktrøtt !!!!

Jeg faller i den siste kategorien. Sliter på jobb innimellom med å holde meg våken. Sover mer enn vanlig for meg men er like trøtt fordetom.

Noen dager er litt bedre enn andre, dager en bare er trøtt.Veldig glad jeg ikke har barn fra før som krever meg når jeg kommer hjem fra arbeid.......

 

Er heldig og har sluppet billig unna kvalmen, kjenner litt innimellom men helt til å leve med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm....I know that feeling....

Sitter på jobben og førsøker å være produktiv....det eneste jeg tenker på er å være hjemme i sofaen eller i sengen! Hvordan klarer man å ha små barn og være gravid samtidlig? Jeg orker ikke med meg selv ;)

Men jeg tenker at når jeg føler meg kvalm og så trøtt så må jo barnet i magen må fint og få alt den trenger :)

Håper at jeg blir litt "friskere" snaaart...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg tenkte det samme da jeg var gravid med nummer en! Hvordan orker de å ta seg av flere barn? Men vi kvinner er rare (og fantastiske)... Samme hvor trøtt, sliten, sint eller sur man er så kommer barna først. Vi er bare skapt for dette tenker jeg :D Men må jo innrømme at jeg mer enn en gang har tenkt at det hadde vært deilig om jeg kunne skrudd dem av for en time eller to ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...