prekæs Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Noen som har sett det? Trenger en god grunn (og den må være veldig god) til å bruke nærmere 2500,- på to voksne og ett barn. Var jo fryktelig dyrt.
Norwegian by injection Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 Helt fantastisk og absolut verdt pengene. Hvilket "show" er det?
prekæs Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. oktober 2009 I spektrum neste helg. Altså. Vurderte det, men er ikke helt trygg på om minsten ikke blir engstelig hvis det veldig høye lyder og litt skremmende. Er det det? Han liker ikke klovner. Det var nok at jeg farget øyebryna:)
Norwegian by injection Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Hvor gamle er han? Hadde nok ikke tatt med et barn under 4-5år, mine jenter var 7 og 8år da de så den...tror kanskje det kan bli litt skummelt for han om han ikke liker klovner dessverre.
prekæs Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. oktober 2009 Han blir 4 til jul og da jeg nevnte det i sta, spurte han: "Det er vel ikke klovner der?" Da tror jeg det er liten vits. Vi får finne på noe annet. Takk for svar.
Norwegian by injection Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 Det er sikkert det beste dessverre, kjedelig å betale så mye penger og plutselig måtte reise pga han bli redd. Et lite tips, vi skal på Walking with Dinosaurs i slutten av mnd.. Kanskje det kunne vært noe?
prekæs Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. oktober 2009 Kanskje det. Vi får sjekke opp litt. Tenkte å ta han med på ett eller annet koselig. Det er jo mye å velge i hvis man drar til Oslo:)
LineBA Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 Verdens aller beste nysirkus med show som får hårene til å reise seg på armene - og de står der hele tiden! Dette har lite med klassisk sirkus å gjøre, og er et helhetlig show med en rød tråd som knytter det hele sammen. Fantastiske kostymer, lys, levende musikk, akrobatikk fra helt helt øverste hylle kombinert med dans, og ja, det er klovner der... Men de har ikke høye hvite hatter og røde neser;-) Var i London for tre år siden og så ett av showene der, det var helt alldeles fantastisk. Skal til Oslo nå for å gi eldstemann på 8 en fantastisk magisk opplevelse som han ikke får maken til - før de ev kommer til Norge igjen med et nytt show.... Kan du la det være en bursdags- eller julepresang på forskudd?? Det er det absolutt verdt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå