Gå til innhold

En til i februar, er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg, måtte bare høre hvordan det stod til! Jeg har ikke klart å bli gravid igjen enda. Ser ut som kroppen tuller med meg siden babyen levde så lenge i magen min. Skal egentlig ha mensen i morgen,men plutselig ser det kanskje ut som jeg har fått eggløsning istedet da temp har steget. Men får bare være tålmodig. Men klart at jeg tenker på at jeg snart skulle gått over på 3 -tri sammen med deg. Håper alt går bra med deg. Stooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Så koselig å høre fra deg!

Jo da, jeg er innom en gang i blandt, men det blir ikke så ofte lenger.

Så trist at du ikke har ny spire på gang enda, men det kommer nok snart! Kanskje denne gangen? Man vet jo aldri. Kan ikke så mye om temping, men skal ikke den stige hvis du er gravid da?

Her går det bra. Inni magen min er det en liten gutt som sparker og holder på. Han er litt mindre aktiv en broren sin, men det kan nok også være fordi morkaka ligger litt forran, det kan visst dempe noe skjønner jeg.

Terminen ble flyttet do dager til tredje februar, men jeg tror uansett det blir ks pga komplikasjoner sist.

Jeg tenker ofte på deg, syns det er forferdelig trist at babyen din ikke fikk leve. Jeg føler meg heldig for at jeg fortsatt har babyen min inni der.

Håååååper så veldig at du får klaff snart!

Stor klem:)

Skrevet

OIII så gøy å høre at det blir en gutt! Ja det er kjedelig at jeg ikke fikk slått følge med deg,men må tenke om så at da hadde jeg fått en baby som ikke var frisk, og det hadde jeg nok ikke taklet så bra da min mann jobber ekstremt mye. Så trist å høre du hadde komplikaskoner sist. Håper fødselen går bra denne gangen. Tempen min har sunket igjen, noe som tyder på mens, så får bare prøve igjen. Masse lykke til. Følger med deg! Håper bare jeg blir gravid innen januar, ellers får jeg det utrolig tøft i forhold til termin den 30. Kryss alt du har, jeg vil komme etter! Stoooor klem. Unner deg alt godt.

Skrevet

Ja, jeg er veldig fornøyd med å få en lillebror til gutten min;)

Det er bra du klarer å tenke som du gjør! Du blir jo helt sikkert snart gravid igjen, og den gangen kommer det til å gå kjempefint!

Håper du slipper å vente på mensen denne gangen da, så du får kommet igang med neste pp. Jeg titter innom Bli Gravid innimellom også, og håper å se at du har hoppet over til 1.trim om ikke så lenge;)

Krysser og krysser alt jeg kan!!!

Stor klem!

Skrevet

Tusen takk, trenger alle kryss jeg kan få! Blir spennende å se om jeg får mensen i løpet av en god uke, eller ikke.. Håper det klaffet denne gangen og at jeg fant ut at el var 2 uker nesten for sen. Gir deg beskjed med en gang vettu. Stooor klem

Skrevet

Spennende! Jeg venter i spenning:) Håper håper håper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...