Gå til innhold

Hvem av dere har bynt m bringebærkapsler/te?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 16 dager igjen til termin idag. Begynte m kapsler idag. Hvordan virker de og når begynte de å virke til dere? Skulle ta de etter fødselen fikk jeg beskjed om av dama på helsekosten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de gjør jo ingenting direkte, altså de har ikke fremskynda fødselen MEN de skal hjelpe livmoren å trekke seg sammen etter fødsel og gjøre renselsen kortere=) (derfor skal man fortsette å ta de)

Skrevet

Har bare drukket bringebærblad-te jeg, i ca 3 uker kanskje. 1-2 glass om dagen. Kan ikke si at jeg merker noe som helst. Fortsatt 9 dager til termin;) Men bringebærkapsler er mer konsentrert enn te, så mulig de funker bedre :)

Det skal få livmora til å jobbe bedre under fødselen, og samtidig få den til å slappe av mer. Ikke noe som dokumenter at den setter igang en fødsel tidligere, det er nok ganske tilfeldig isåfall.

Skrevet

Jeg begynte å ta disse kapslene ca i uke 34-35. Har ikke hørt noe om at de er fødselsfremkallende, men kan jo håpe....

Skulle visst gi en lettere/kortere fødsel etter hva jeg har kunnet finne om dette på nettet.

Skrevet

Jeg trodde de skulle hjelpe mest på det med å ikke revne jeg... men flottings hvis de funker for mange ting;) Når det er sagt, sliter jeg med å ta kapslene, de smaker så grusomt.. Og kanskje har jeg ikke den største troen heller. Men tenkte det var bedre å ha prøvd i alle fall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...