anrø Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Har 16 dager igjen til termin idag. Begynte m kapsler idag. Hvordan virker de og når begynte de å virke til dere? Skulle ta de etter fødselen fikk jeg beskjed om av dama på helsekosten.
*1+1=2 små* Skrevet 1. oktober 2009 #2 Skrevet 1. oktober 2009 de gjør jo ingenting direkte, altså de har ikke fremskynda fødselen MEN de skal hjelpe livmoren å trekke seg sammen etter fødsel og gjøre renselsen kortere=) (derfor skal man fortsette å ta de)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Har bare drukket bringebærblad-te jeg, i ca 3 uker kanskje. 1-2 glass om dagen. Kan ikke si at jeg merker noe som helst. Fortsatt 9 dager til termin;) Men bringebærkapsler er mer konsentrert enn te, så mulig de funker bedre Det skal få livmora til å jobbe bedre under fødselen, og samtidig få den til å slappe av mer. Ikke noe som dokumenter at den setter igang en fødsel tidligere, det er nok ganske tilfeldig isåfall.
Snuttemor Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg begynte å ta disse kapslene ca i uke 34-35. Har ikke hørt noe om at de er fødselsfremkallende, men kan jo håpe.... Skulle visst gi en lettere/kortere fødsel etter hva jeg har kunnet finne om dette på nettet.
beibiboom Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg trodde de skulle hjelpe mest på det med å ikke revne jeg... men flottings hvis de funker for mange ting;) Når det er sagt, sliter jeg med å ta kapslene, de smaker så grusomt.. Og kanskje har jeg ikke den største troen heller. Men tenkte det var bedre å ha prøvd i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå