Gå til innhold

Strømpebukseproblematikk....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynner dere med strømpebukse på barn på 36 år?

Nå er det nesten 0...blir for varmt inne med både strømpbukse og bukse og for kaldt ute med bare bukse..... De er ikke så flinke til å ta av og på klær i bhg så må prøve å finne en gylden middel vei her.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barn på 36 år får selv bestemme om de vil ha på seg strømpebukse eller ikke ;)

Mini er 2 år, og vi har heller på en litt tykkere bukse nå om høsten før det blir strømpebuksetemperatur.

Ellers så har bhg her vært flinke til å la de ha på bare str.bukse inne når det er for varmt for begge deler.

Skrevet

Jøss, voksne barn du har da..hehe..regner med du mente 3-6 år.

Her har jeg faktisk begynt å ta på han strømpis fordi om morgenen er det bare minus 1 så det er kaldt ..

Håper de har såpass vett i BHG at han går i bare strømpisen inne men er jaggu meg ikke sikker..

Skrevet

Hvis en på 36 år ikke klarer å avgjøre selv hva han/hun skal ha på seg tror jeg du har et større problem enn strømpebukse eller ikke.

Skrevet

hihi.......eller legningsterapi?!?

Mente selvsagt 3-6 år...

Skrevet

Har du en varmblodig en? Tuppa mi har ingen problemer med å gå med 2 lag ull innendørs selv om det er godt over null her... foreløpig. Eller ullstrømpis + vanlig bukse.

Skrevet

Tidligere har jeg alltid kledd av poden slik at han går i genser og strømpis. Ikke veldig fint, men han blir iallefall ikke varm. Vi bruker ikke strømpebukse, men longs enten i bomull eller ull og sokker. Synes det ser mer behaglig ut..

Poden vår har hatt dress de siste to dagene. Da har han hatt joggebukse inne i bhg og så tar de bare dressen utenpå.

Skrevet

Vi begynte med stilongs denne uka. Han er 3,5 år og vi bor i oslo. Bruker da bomullsstilongs og ikke tykke bukser. Er det vatterte bukser har han ikke stilongs.

Har dog sagt fra i bhg at han har på stilongs og at de må følge med på temperaturen hans. Er en veldig varm gutt. Funker fint iallefall.

Har også begynt med ulltrøye under t-skjorte på overkroppen. I dag hadde de tatt på en janus regnbueulljakke og høstdress utenpå. Han var ikke for varm, men helt passe.

Skrevet

Begynnte også med bomulls strømpebukse denne uka, men har som hun over sagt fra i banehagen. Har da tynne bukser på.

Skrevet

Vi løste det med ullundertøy med en kjole over i bhg.

Så hadde hun en joggis hun byttet til før de gjekk ut.

Vi måtte ha det slik hele vinteren siden klima-anlegget i bhg ikke fungerte og det var skikkelig varmt inne i bhg uansett.

Det er jo ikke værre enn at dere tar av tøyet på barnet når dere leverer.

Skjønner de ikke at de må ta på igjen buksen før de går ut bør de kanskje revurdere jobben sin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...