Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 Bare én venninne som hadde stilt opp for meg og støttet meg når jeg trenger det. En som man kan ringe når som helst og spørre om å få komme på besøk en tur, en man kan spørre om hjelp. Vanskelig å finne de.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #3 Skrevet 1. oktober 2009 Ja, er enig. Heldigvis har jeg en kompis som er sånn. Vi ringer og sender mld hele tiden. Vi spiser middag hos hverandre jevnt, og kan dukke opp uventet på besøk. Bestekompisen min
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 No fikk eg tårer i øynene! Alle fortjener en bestevenn....
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #5 Skrevet 1. oktober 2009 i know... Man kan føle seg ganske alene til tider, sitter og lurer på vitsen med dette livet her er.. Sef man har jo barna osv,men man trenger noe mer enn det i lengden... Har ikke lett for å få venner og er ikke ute etter en hel haug med venner heller.. Men en ting jeg har lært/funnet ut er å bare møte folk, ikke noen som er så nær, plutselig dukker det opp noen som er helt lik som en selv, lover det kommer til å skje så lenge du prøver å leve livet, ikke bare eksistere liksom :-)))
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #6 Skrevet 1. oktober 2009 nå fikk jeg skikkelig vondt inne i meg. jeg har det akuratt slik som deg. e grusomt å mangle akuratt det der. send meg en pm så kan vi kansje snakke litt sammen om det. skjønner utrolig godt hvordan du har det klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg får prøve å være veldig åpen så får tiden vise om det skjer. HI
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #8 Skrevet 1. oktober 2009 jeg håper virkelig at det gjør det. som jeg nevnte over her, du er velkommen til å sende meg en pm om du har lyst å snakke om det. skjønner utrolig godt hvordan du har det. er kjempevondt.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #9 Skrevet 1. oktober 2009 hei ana_fi_hob Får ikke sendt deg PM jeg. Aner ikke hvorfor.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #10 Skrevet 1. oktober 2009 savne vennskap som dæm brukte å være når man va yngre. di vennskapan man trudde kom til å vare for alltid og ingenting kunne komme imellom...
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #11 Skrevet 1. oktober 2009 Ja:( Alle de gode vennene jeg hadde droppet meg da jeg ble sjuk for jeg kunne ikke være med å feste osv. Fant fort ut da at de ikke var ekte venner så kanskje like greit jeg fant det ut fort. Men jeg har nok lett for å gi mye av meg selv og hjelpe andre men kreve lite tilbake og blir derfor litt utnyttet. HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #13 Skrevet 1. oktober 2009 Skjønner akkurat hvordan du har det. Jeg er omgjengelig og sosial selv, men en beste beste venninne, som virkelig er en venninne, har jeg aldri hatt. det savner jeg...
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #14 Skrevet 1. oktober 2009 du kan legge meg til på [email protected] = ) ser frem til å snakke med deg
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg bor i Ullensaker. Sammen med samboer og datter. Er vanskelig å finne venner som er lojale mot deg. Som forsvarer deg mot andre, som man kan si alt til og man kan bare sitte i samme rom uten å måtte si noe og det alikevel ikke blir pinlig. Hadde en sånn venninne før men hun bor halvannen time unna så vi har sklidd fra hverandre. HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #16 Skrevet 1. oktober 2009 da er jeg logga på msn , å har hele kvelden ledig HI vi snakkes snart om du vil igjen , stor klem fra meg
HavFruen09 Skrevet 1. oktober 2009 #17 Skrevet 1. oktober 2009 Hei! Jeg bor også i ullensaker og vi kan jo finne på noe en dag????? Hadde vært så koselig, OG ALLE BEHØVER EN VENN:) Send en personlig mld om du vil da vel:)
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #20 Skrevet 1. oktober 2009 da har jeg åpnet postkassen min, visste ikek at man måtte det jeg. nå kan u sende pm til meg. = ) eller legge meg til på msn som jeg sa tidligere her opp = )
HavFruen09 Skrevet 1. oktober 2009 #21 Skrevet 1. oktober 2009 Du har full postkasse får jeg beskjed om når jeg skal svare deg...... slett slett slett:)
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #22 Skrevet 1. oktober 2009 Jeg signerer,..trodde det bare var meg.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #23 Skrevet 1. oktober 2009 Da er innboksen sletten Nordfjord. Ana... jeg har lagt deg til på msn. Men har du godtatt? Anonym 22:26, Du er nok ikke alene. Men man føler det sånn når alle man kjenner har venner. Eller deg virker sånn i allfall... De drar på turer, fester sammen osv...
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #24 Skrevet 1. oktober 2009 jeg blir bare så kjempetrist da jeg leser dette. er fælt å vite det er så mange der ute som har det slik. jeg la ut msn min litt lenger her oppe, om det er noen som vil ta en prat så er dere hjertlig velkommen til å legge meg til på msn eller sende meg pm. en kjempeklem til alle sammen
ana_fi_hob_ Skrevet 1. oktober 2009 #25 Skrevet 1. oktober 2009 ikke fått noen forespørsel , er logget på jeg og har logget av å på, kan du sende meg en pm med din msn så kan jeg prøve å legge til deg ? mvh ana fi hob
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå