ninjo skal bli storebror Skrevet 1. oktober 2009 #1 Skrevet 1. oktober 2009 I tilfelle ja,hva blir det?
villemo26 Skrevet 1. oktober 2009 #4 Skrevet 1. oktober 2009 Maja er et navn eg og liker kjempegodt!! Har ikkje bestemt oss, men liker Mali og Erik....
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 1. oktober 2009 #7 Skrevet 1. oktober 2009 Gutten min skal hete Theodor
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 1. oktober 2009 #12 Skrevet 1. oktober 2009 Gutten skal hete Adrian:-)
Snuttemor Skrevet 1. oktober 2009 #15 Skrevet 1. oktober 2009 Skulle ønske min mann og jeg ble enige snart.....8 dager til termin og vi er ikke i nærheten av å ha navnet klart. Da vi vet det blir gutt slipper vi i alle fall å tenke ut både gutte og jente navn, men frykter at lillegutt forblir navnløs ved fødsel...
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 1. oktober 2009 #18 Skrevet 1. oktober 2009 Vi øver oss på Magnus, og liker det veldig godt. Har ikke noe anna alternativ, så vi håper vi liker det like godt når prinsen vår blir født:-)
glad i mange barn Skrevet 1. oktober 2009 #19 Skrevet 1. oktober 2009 ikke stress med navn før fødsel "snuttemor..." det er ikke alltid det planlagte navnet ikke stemmer på Jenta/gutten heller...bedre å sitte å studere det nyfødte nurket og "smatte " på ett passende navn...man har gooo tid før folkeregisteret ska ha navnet reg.
Maya&Leah*har født* Skrevet 2. oktober 2009 #21 Skrevet 2. oktober 2009 Her blir det en gutt som skal hete Storm ))
jakm80 Skrevet 2. oktober 2009 #22 Skrevet 2. oktober 2009 NEI!! Det e så vanskeligt med guttenavn syns eg!! Åsse e det nr to og ska passe med søsteren sitt navn som e Tiril. Holde ein knapp på Vetle eller Brage. Like o godt Mats.. Mannen min like o godt Brede, men det har kje eg så lyst på.. Vetle va favoritten da me skulle ha førstemann o så eg trur det blir det.. 8 dager te termin og vil helst veta det når an blir født!!
<3snartmammat2<3 Skrevet 2. oktober 2009 #24 Skrevet 2. oktober 2009 Matheo vest d e gutt,å Milla vest det e jenta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå