Gå til innhold

Har dere valgt navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tilfelle ja,hva blir det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maja :)

Skrevet

Maja er et navn eg og liker kjempegodt!!

Har ikkje bestemt oss, men liker

Mali og Erik....

Skrevet

Gutten min skal hete Theodor :)

Skrevet

Nicolas <3

Skrevet

Tuva Hermine<3

Skrevet

Gutten skal hete Adrian:-)

Skrevet

Skulle ønske min mann og jeg ble enige snart.....8 dager til termin og vi er ikke i nærheten av å ha navnet klart. Da vi vet det blir gutt slipper vi i alle fall å tenke ut både gutte og jente navn, men frykter at lillegutt forblir navnløs ved fødsel...

Skrevet

Her blir det en Iver :)

Skrevet

Vi øver oss på Magnus, og liker det veldig godt. Har ikke noe anna alternativ, så vi håper vi liker det like godt når prinsen vår blir født:-)

Skrevet

ikke stress med navn før fødsel "snuttemor..." det er ikke alltid det planlagte navnet ikke stemmer på Jenta/gutten heller...bedre å sitte å studere det nyfødte nurket og "smatte " på ett passende navn...man har gooo tid før folkeregisteret ska ha navnet reg.

Skrevet

Her blir det en gutt som skal hete Storm :o))

Skrevet

NEI!! Det e så vanskeligt med guttenavn syns eg!! Åsse e det nr to og ska passe med søsteren sitt navn som e Tiril. Holde ein knapp på Vetle eller Brage. Like o godt Mats.. Mannen min like o godt Brede, men det har kje eg så lyst på.. Vetle va favoritten da me skulle ha førstemann o så eg trur det blir det.. 8 dager te termin og vil helst veta det når an blir født!!

Skrevet

Matheo vest d e gutt,å Milla vest det e jenta!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...