Gå til innhold

nå forlater jeg mai klubben:(


proudmom86

Anbefalte innlegg

nå må jeg dessverre forlate mai klubben:'( begynte med blødninger for 2 dager siden, og idag har jeg hatt en spontan abort..:( hatt veldig smerter, men nå har de gitt seg!

Ønsker alle dere andre masse lykke til:) Vi gir oss ikke:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅNEEI!!! Så trist!! :( Det var virkelig trist å høre.. Masse lykke til med videre prøving!! Plutselig er du tilbake:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEEI gina !! =( uff.... så trist snuppa... uff,får håpe du kommer fort inn igjen, i julli klubben eller noe da, forventer og treffe deg på BIM treff... fikk en vond følelse av at det var dette som hadde skjedd når jeg så statusen din på facebook i sta,,,uff, trist og få det bekreftet... kos deg masse med kjæresten din og datteren din, og ta tiden til hjelp.. lykke til videre :) **klemmer**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk begge to:) vi gir oss ikke vettu:) tar en pause for å komme litt til hektene igjen, så får vi c hva som skjer:) hehe.. masse lykke til videre snuppa, du har en herlig tid i møte:) vi kommer til å møtes;)

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dett gjør vi helt klart, ja jeg gleder meg til og blir tobarnsmor, og gleder meg til og se deg inne på BIM igjen, skjønner at du trenger en pause:) lykke til :)

**klemmer**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var kjempe trist å lese! Det finnes ikke gode nok ord for å trøste!! Sende mange varme klemmer til derre!!

 

Lyke til når dere begynner å prøve igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...